
کمپین «از زیرزمین تا طبقه هشتم، تولدت مبارک ازکی»، ۱۰ میلیون ایمپرشن در اینستاگرام کسب کرد


فهرست مطلب
پلتفرم ازکی در هشتمین سالگرد خود با همکاری آژانس ادوایس کمپینی اینستاگرامی را با استفاده از هوش مصنوعی و اینفلوئنسر مارکتینگ اجرا کرد. هدف این کمپین، افزایش آگاهی از برند و معرفی بیشتر مسکات «آقای معتمد» بود.
به گزارش دیامبرد، پلتفرم خرید و مقایسه آنلاین بیمه ازکی، به مناسبت هشتمین سالگرد تأسیس خود، کمپینی را با همکاری آژانس ادوایس برگزار کرد. این کمپین از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت، در اینستاگرام و به صورت اینفلوئنسر مارکتینگ اجرا شد. بر اساس اعلام ازکی به دیامبرد، هدف اصلی این کمپین، افزایش آگاهی از برند و معرفی هرچه بیشتر مسکات این مجموعه یعنی «آقای معتمد» بوده است.
در این کمپین، پستهایی با حضور اینفلوئنسرها (مانند کیا رکنی، معلی حیدری و سام صابری)، با شعار «از زیرزمین تا طبقه هشتم، تولدت مبارک ازکی» و همراهی مسکات برند طراحی و منتشر شد. در مجموع، حدود ۲۷ بلاگر در این بخش از کمپین مشارکت داشتند که هماهنگی آنها بر عهده آژانس ادوایس بوده است.
علاوه بر فعالیت اینفلوئنسرها، حساب رسمی ازکی نیز با استفاده از هوش مصنوعی، محتوایی هماهنگ با کانسپت کمپین تولید کرد که حالوهوای جشن و ورود مهمانان به طبقه هشتم را نشان میداد. ایده این بخش از کمپین را ازکی طراحی کرده و هماهنگی و اجرای آن بر عهده تیم ادوایس بوده است.
کمپین ۸ سالگی ازکی ۱۰ میلیون ایمپرشن در اینستاگرام کسب کرد
نتایج کمپین براساس اعلام ازکی:
- دسترسی به ۱۰ میلیون ایمپرشن در فضای اینستاگرام
- افزایش تعامل Engagement
- معرفی گستردهتر مسکات برند (آقای معتمد)
- ایجاد هشتگ #تولد_ازکی و گسترش آن در فضای مجازی

مطالب پیشنهادی
