
تپسی و اسنپپرو جذابترین ویدیوهای تبلیغاتی آذر و دی پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس شدند

فهرست مطلب
پلتفرم طاووس، زیر مجموعه آژانس فستکلیک که یک پلتفرم انتشار ویدیوهای تبلیغاتی است طی گزارشی ویدیوهای با نرخ جذابیت بالای دو ماه اخیر را به دیام برد اعلام کرده است.
نرخ جذابیت بر اساس شاخص پخش کامل ویدیو و نرخ CTR به دست میآید. از جمع این دو شاخص که تقسیم بر مجموع نمایش تبلیغ میشود نرخ جذابیت حاصل میشود که این نرخ مشخص میکنند کدام ویدیوهای تبلیغاتی بیشترین میزان تاثیرگذاری و تبدیل را در این بازه زمانی داشتهاند.
ویدیوهایی که بالاترین نرخ جذابیت را داشتهاند
این ویدیوها در ۲ ماه اخیر در لیست پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس رتبه گرفتهاند:
تبلیغ اسنپپرو و تپسی
این ویدیوهای تبلیغاتی با ۱۲ درصد نرخ جذابیت، بیشترین توجه را در میان ویدیوها بهدست آوردند.
تبلیغ خودرو۴۵، خانومی و دیجیکالا
ویدیوهای خودرو ۴۵، خانومی و دیجیکالا با با ۱۱ درصد جذابیت در رتبه بعدی این لیست جای گرفتهاند.
تبلیغ بلوبانک، اسنپفود و تپسیشاپ
ویدیوهای تبلیغاتی تپسیشاپ، بلوبانک و اسنپفود با ۱۰ درصد جذابیت در رتبههای بعدی این لیست جای گرفتهاند.
تبلیغ بیمه دال، ب آ، هراز و ویپاد پاسارگاد
و بعد از آنها ویدیوهای ب آ، ویپاد پاسارگاد، بیمه دال و هراز با نرخ جذابیت ۹ درصد در انتهای این لیست قرار گرفت.
رسانه دیام برد با همکاری مجموعه طاووس، گزارش برترین ویدیوهای تبلیغاتی هرماه را منتشر میکند. منتظر مطالب بعدی و لیست جذابترین ویدیوهای تبلیغاتی باشید.
شما کدام ویدیوها را ویدیو برتر و تاثیرگذارتری دیدید؟
مطالب پیشنهادی
