همزمان با کمپین «تا آخرش باهاتیم»، بیمه بازار از سرویس مشاوره و پیگیری خسارت خود رونمایی کرد اسفند ۱۳, ۱۴۰۲ بیشتر
مهدی اعتمادی، مدیر بازاریابی اُکالا: ۳۰٪ بودجه کمپین در فضای دیجیتال و ۷۰٪ در فضای آفلاین صرف شد اسفند ۱۳, ۱۴۰۲ بیشتر
گزارش هاباسپات از وضعیت بازاریابی در سال ۲۰۲۴؛ وقت در آغوش کشیدن رباتهای هوش مصنوعی است! اسفند ۸, ۱۴۰۲ بیشتر
CMOهای مجموعه گلدیران، سیب ۳۶۰ و فیلمنت معرفی شدند؛ آخرین جابهجاییهای کامیونیتی مارکتینگ ایران اسفند ۲, ۱۴۰۲ بیشتر
بلوبانک و وینیتو؛ جذابترین ویدیوهای تبلیغاتی آذر و دی ماه پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس بهمن ۲۵, ۱۴۰۲ بیشتر
آیا بودجه مارکتینگ کسبوکارها حالت انقباضی به خود گرفته است؟ متخصصین پاسخ میدهند بهمن ۲۳, ۱۴۰۲ بیشتر
گزارشی از نو شدن برند زرینپال؛ هویت بصری جدید زرینپال، در راستای ورود به حوزههای جدید فینتک است بهمن ۱۸, ۱۴۰۲ بیشتر