پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

همزمان با کمپین «تا آخرش باهاتیم»، بیمه بازار از سرویس مشاوره و پیگیری خسارت خود رونمایی کرد

سهیل یاسائی سهیل یاسائی
13 اسفند 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همزمان با کمپین «تا آخرش باهاتیم»، بیمه بازار از سرویس مشاوره و پیگیری خسارت خود رونمایی کرد
زمان مطالعه: 3 دقیقه

کمپین «تا آخرش باهاتیم» بیمه بازار که از تاریخ ۲۰ بهمن شروع شده است و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت با هدف انتقال پیام همراهی و مشاوره بیمه بازار برای دریافت خسارت بیمه اجرا شده است.

همزمان با اجرای این کمپین، بیمه بازار از سرویس مشاوره و پیگیری خسارت خود رونمایی کرد که محور کلیدی این کمپین مبتنی بر همین سرویس جدید است.

در شعار این کمپین دو عبارت «بیمه بدنه با بیمه بازار چون تا آخرش باهاتیم» و «از تمدید اینترنتی تا دریافت خسارت» به چشم می‌خورد. عبارت اول به دنبال انتقال پیام همراهی که عنصر اصلی این کمپین است، قرار دارد و عبارت دوم در راستای شرح خدمات است.

لازم‌ به ذکر است که این کمپین حدودا در ۱۰۰ جایگاه‌ تبلیغاتی تهران اکران شده است و همچنین در تبلیغات دیجیتال و سوشال نیز فعال بوده است.

هدف کمپین، انتقال پیام همراهی و مشاوره مبتنی بر سرویس جدید از سمت بیمه بازار بوده است

بر اساس گزارشی که بیمه بازار به دی‌ام برد ارائه کرده است هدف از طراحی این کمپین، انتقال این پیام است: «اگر بیمه بدنه و ثالث خودرو خود را از بیمه بازار بخرید، بیمه بازار تا زمان تصادف و حتی دریافت خسارت هم همراه شما خواهد بود.»

دریافت خسارت بیمه معمولا ًکار سخت و زمانبری است و برای افراد مساله‌ساز است. افرادی وقتی تصادف می‌کنند نمی‌دانند با توجه به تخفیفات عدم خسارت بیمه‌شان، به نفع آنها است که از بیمه استفاده کنند یا نکنند؛ چون در صورتی که از بیمه استفاده کنند، تخفیفات‌شان از بین می‌رود. همچنین اگر بخواهند از بیمه‌شان استفاده کنند، باید برای ارزیابی خسارت به شرکت بیمه مراجعه کنند، مدارکی را تحویل دهند و درگیر سلسه‌ای از فرایندهای اداری شوند.

طبق گزارشی که بیمه بازار به دی‌ام برد ارائه کرده است، این مجموعه تمرکزش دقیقا بر روی همین نقطه است؛ تسهیل فرایندهای دریافت خسارت و همراهی و ارائه مشاوره به کاربران. کاری که بیمه بازار انجام می‌دهد این است که کاربران موقع تصادف می‌توانند با بیمه‌بازار تماس بگیرند، عکس ماشین‌شان را که به آن خسارت وارد شده است را بفرستند و کارشناس بیمه‌بازار به آنها می‌گویند که حدوداً چقدر آسیب به ماشین وارد شده است و تا چه مقدار منطقی هست که خود کاربر پرداخت کند و یا خسارت را به بیمه واگذار کنند؛ که البته تصمیم‌گیری در مورد استفاده یا عدم استفاده از بیمه با خود فرد است و بیمه‌بازار فقط مشاوره می‌دهد.

همزمان با کمپین «تا آخرش باهاتیم»، بیمه بازار از سرویس مشاوره و پیگیری خسارت خود رونمایی کرد 1

علاوه بر این در بازه زمانی کمپین، حتی کسانی که بیمه خودشان را از بیمه بازار نخریده‌اند می‌توانند با ثبت اطلاعات خود در لندینگ پیج کمپین بیمه بازار به صورت رایگان کد اشتراک مشاوره دریافت خسارت بگیرند تا در زمان تصادف از همراهی بیمه بازار در خسارت بهره‌مند شوند.

طبق توضیحاتی که بیمه بازار به دی‌ام برد ارائه کرده است، این مجموعه از ابتدای سال ۱۴۰۲ با روند صعودی با به کار گرفتن استراتژی‌های نو، درصدد افزایش سهم خود در بازار بیمه آنلاین برآمده است. همچنین بیمه بازار اذعان می‌دارد که برخلاف دیگر فعالین این حوزه، تمرکز بیمه بازار همچنان بر روی بیمه است. این مجموعه در بخش بیمه‌های خودرو، توقف خدمت‌رسانی شرکت‌های بیمه پس از فروش بیمه را ضعف و کمبود موجود در بازار می‌داند. بیمه بازار بر لزوم همراهی پلتفرم‌های آنلاین بیمه با کاربران خریدار تاکید دارد و این امر را کلید ماندگاری برند و خدمات آن در حافظه مشتریان می‌داند.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
سهیل یاسائی
سهیل یاسائی
در سودای فهم و خلق
نظرات

اسمارتک