
معرفی آژانس برنامه ریزی، مدیریت و اکران کمپینهای دیجیتال لانچ


فهرست مطلب
آژانس تبلیغاتی لانچ، یک آژانس فعال در زمینه برنامهریزی و اجرای کمپینهای دیجیتال است که خدماتی از جمله تبلیغات در شبکههای اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام، توییتر و لینکدین)، تبلیغات در VODها، بهینهسازی تبلیغات کلیکی (PPC) تبلیغات پیامکی (SMS) و ایمیل مارکتینگ به کسبوکارها ارائه میدهد.
به گزارش دیام برد، لانچ، یک آژانس برنامهریزی، مدیریت و اکران کمپینهای دیجیتال است که از پاییز ۱۴۰۲ فعالیت خود را آغاز کرده و به ارائه خدمات تبلیغاتی در شبکههای اجتماعی و بستر دیجیتال میپردازد. این آژانس، در ابتدا بهعنوان یکی از SBUهای آژانس راهکارهای بازاریابی و ارتباطات ورسا شروع به کار کرد، اما پس از مدتی، فعالیت خود را بهعنوان یک شرکت مستقل ادامه داد. در این مطلب قصد داریم تا بهصورت مختصر، به معرفی این آژانس بپردازیم.
خدمات اصلی آژانس لانچ
خدمات اصلی آژانس لانچ:
- تبلیغات گسترده در شبکههای اجتماعی اینستاگرام، تلگرام، X (توییتر)، لینکدین
- تبلیغات در پلتفرمهای شبکه نمایش خانگی (VOD)
- بهینهسازی تبلیغات کلیکی (PPC)
- تبلیغات پیامکی (SMS)
- ایمیل مارکتینگ
دپارتمانهای آژانس تبلیغات لانچ
- دپارتمان آژانسها: ارائه خدمات همکاری و اجرای کمپین برای دیگر آژانسها و شرکای تبلیغاتی.
- دپارتمان برندهای بزرگ (Enterprise): طراحی و اجرای کمپینهای چندلایه برای برندهایی با نیازهای تبلیغاتی پیچیده و هدفمند.
- دپارتمان کسبوکارهای کوچک و متوسط (SMB): ارائه راهکار برای برندهایی که با بودجه محدود بهدنبال رشد و جذب مخاطب هستند.
هم اکنون یک تیم ۲۷ نفره در لانچ مشغول به فعالیت هستند و از مشتریان بهنام آن میتوان به اسپری موی کاسپین، خوشبوکننده هوای فلورت، آقای باطری، سینماتیکت، شایسته فیلم، بیسکویت مادر، همراه اول، بانک گردشگری، شهر فرش و شهر لوازمخانگی اشاره کرد.
لانچ در حال توسعه پلتفرمی برای مدیریت آنلاین کمپینهاست
احمد اسمرام، مدیرعامل آژانس لانچ در گفتوگو با دیام برد عنوان کرد: «طی سالها فعالیت در برندهای مختلف، به طور مستقیم با تیمهای بازاریابی و اجرای کمپینها همراه بودیم و تجربه همکاری با آژانسهای تبلیغاتی متعددی را داشتیم. این تجربیات نشان داد که فرایند مدیریت تبلیغات دیجیتال به دلیل نبود شفافیت در گزارشدهی، عدم هماهنگی مناسب میان تیمهای اجرایی و برند و پیچیدگیهای ارتباطی با مشکلات قابلتوجهی مواجه است که منجر به اتلاف زمان و منابع میشود.»
او ادامه داد: «با هدف رفع این چالشها و ایجاد بستری برای مدیریت دقیقتر و مؤثرتر کمپینها، لانچ تأسیس شد. در کنار ارائه خدمات تخصصی اجرای کمپینهای دیجیتال، لانچ در حال توسعه پلتفرمی است که بهصورت آنلاین امکان مدیریت کامل کمپینها، گزارشدهی لحظهای و تحلیلی و ارتباط مستقیم و بیواسطه بین برند و تیمهای اجرا و پشتیبانی را فراهم میآورد. این رویکرد، امکان بهبود مستمر فرایندها و تصمیمگیریهای مبتنی بر داده را برای برندها فراهم میکند.»

احمد اسمرام
اسمرام در آخر گفت: «تکیه بر سیستمهای نرمافزاری که توسط لانچ توسعه یافتهاند، بانک اطلاعاتی متنوعِ انتشاردهندگان بهصورت دستهبندیشده بر اساس موضوع و پارامترهای کلیدی سنجش اثربخشی رسانهها، فرایندهای چابک و شفافیت و صداقت مهمترین عوامل ساخت تجربهای متفاوت برای مشتریان لانچ است.»
سرعت و مدیریت جامع، از مزیتهای رقابتی لانچ است
علی بنیعامر، CMO آژانس لانچ در رابطه با مزیتهای رقابتی این مجموعه به دیام برد گفت: «لانچ با استفاده از ابزارهای اتوماسیونشده و شبکهای گسترده از انتشاردهنده ها میتواند بسیاری از کمپینهای تبلیغاتی را در کمتر از ۲۴ ساعت و حتی گاهی زیر ۴ ساعت اجرا کند. همچنین با در اختیار داشتن شبکهای بزرگ شامل بیش از ۱۵۰۰ اینفلوئنسر واقعی و تأثیرگذار، بیش از ۳۰۰۰ صفحه پرمخاطب در اینستاگرام، بیش از ۸۰۰ کانال در تلگرام و جامعهای گسترده از کاربران فعال در توییتر فارسی امکان اجرای کمپینهای مختلف برای برندها فراهم است. در هر کمپین، تیم لانچ بهعنوان مشاور استراتژیک، طراح مسیر تبلیغاتی و تحلیلگر داده در کنار برند قرار میگیرد و تمام مراحل کمپین (از جمله انتخاب رسانه، سنجش اثربخشی محتوا، زمانبندی، اجرا و گزارشدهی) تحت نظارت مستقیم لانچ انجام میشود.»

علی بنیعامر
در انتخاب اینفلوئنسر، نوع مخاطب، همخوانی با برند و نرخ تبدیل برای ما اهمیت دارد
او ادامه داد: «همچنین داشبورد Real-Time و آنلاین لانچ، گزارشی لحظهای، دقیق و قابل تحلیل از تمام جزئیات یک کمپین را ارائه میدهد. لانچ با طراحی مدلهایی بر پایه دادههای رفتاری و تحلیل محتوا، انتخاب اینفلوئنسرها را به شکلی دقیق و علمی انجام میدهد. در این مدل، عواملی همچون سبک ارتباطی، نوع مخاطب، همخوانی با پیام برند و نرخ تبدیل واقعی ملاک انتخاب قرار میگیرند. بهعلاوه لانچ توانایی طراحی کمپینهایی دارد که در ترکیب مناسبی از رسانهها مانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر، پلتفرمهای بومی و رسانههای تخصصی اجرا شوند.»

مطالب پیشنهادی

پلتفرم جریان هزینه مدیریت کمپینها را تا پایان تیر صفر کرد
