نودالیت با اختلاف برترین کمپین تبلیغات محیطی اسفند تهران از نظر مخاطبین دیام برد شد
دیام برد در ادامهی روند هر ماه خود، کمپینهای محیطی برتر شهر تهران از نظر مخاطبین را که عموما متخصصین مارکتینگ و فعالین این حوزه هستند پس از نظرسنجی و ارزیابی آنها، تعیین و منتشر میکند.
این کمپینهای محیطی در اسفند ماه در سطح شهر تهران به نمایش درآمدهاند و اخیرا در صفحه اینستاگرام دیام برد به نظرسنجی گذاشته شدهاند که بیش از هزار کاربر در آن شرکت کردند. نتایج نظر مخاطبین و میزان موفقیت این کمپینها را در ادامه میبینیم.
تبلیغات و کمپین محیطی الیت، با اختلاف از سایر کمیپنهای محیطی اسفندماه شهر تهران با ۹۰ درصد رای مثبت در صدر نظرسنجی کمپینهای محیطی اسفند ماه دیام برد قرار گرفت.
پس از آن کمپین پاستیل شیبا، اپلیکیشن تاپ و کافهبازار به ترتیب با ۴۰، ۳۹ و ۳۷ درصد ارزیابی مثبت در ادامه لیست کمپینهای موفق شهر تهران بودهاند.
پس از آنها کمپین محصول کروسان پچپچ با ۲۹ درصد نظر مثبت در رده چهارم و کمپین شهرفرش با ۲۲ درصد ارزیابی مثبت در ردیف پنجم این لیست قرار گرفتند.
سایر بیلبوردها، استرابردها و کمپینهای محیطی اسفندماه شهر تهران را در ادامه به ترتیب ارزیابی مخاطبان میبینیم.
نظر شما پیرامون بیلبوردهای ماه گذشته شهر تهران چه بود؟ کدام کمپین محیطی نظر شما را به خود جلب کرد؟