کمپین محیطی سریال هفت، شیبابا و بیمهبازار، برترین کمپینهای تبلیغات محیطی آبان شهر تهران
دیام برد در ادامهی روند هر ماه خود، کمپینهای محیطی برتر شهر تهران از نظر مخاطبین را که عموما متخصصین مارکتینگ و فعالین این حوزه هستند پس از نظرسنجی و ارزیابی آنها، تعیین و منتشر میکند.
این کمپینهای محیطی در آبان ماه در سطح شهر تهران به نمایش درآمدهاند و اخیرا در صفحه اینستاگرام دیام برد به نظرسنجی گذاشته شدهاند که مخاطبین زیادی در آن شرکت کردند. نتایج نظر مخاطبین و میزان موفقیت این کمپینها را در ادامه میبینیم.
تبلیغات سریال هفت از تماشاخانه، شیبابا و بیمهبازار به ترتیب با ۶۰، ۵۱ و ۴۹ درصد ارزیابی مثبت در صدر لیست کمپینهای موفق شهر تهران بودهاند.
پس از آنها کمپین محصول جديد مزمز با ۴۴ درصد نظر مثبت در رده چهارم و دیجیکالا و سریال جديد نماوا به ترتيب با ۴۱ و ۳۴ درصد ارزیابی مثبت در ردیف پنجم وششم این لیست قرار گرفتند.
سایر بیلبوردها، استرابردها و کمپینهای محیطی آبانماه شهر تهران را در ادامه به ترتیب ارزیابی مخاطبان میبینیم.
کمپینهای محیطی بانک آینده، ایکسویژن و تولیپس به ترتیب با ۱۸، ۱۶ و ۱۲ درصد نظر مثبت مخاطبین در ضعیفترین کمپینهای محیطی آبان ماه شهر قرار گرفتند.
نظر شما پیرامون بیلبوردهای این ماه شهر تهران چه بود؟ کدام کمپین محیطی نظر شما را به خود جلب کرد؟