پادکست
پادکست جدید دیام برد منتشر شد: پیچ در تبلیغات، از برگزاری درست تا موفقیت آژانسها با سام نفیسی
مرجان عبدی
25 شهریور 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
در اپیزود هفدهم از پادکست دیام برد به سراغ یکی از فعالین قدیمی و متخصص در حوزه تبلیغات و بازاریابی رفتهایم و با او پیرامون پیج در تبلیغات به گفتگو پرداختهایم.
در این گفتگو جذاب سام نفیسی مشاور و استراتژیست بازاریابی، برندینگ و ارتباطات درباره پیچ در تبلیغات، از برگزاری درست آن تا موفقیت آژانسها صحبت میکند و تجربیات خود را بعنوان یکی از قدیمیهای این حوزه با ما به اشتراک میگذارد.
نسخه صوتی این گفتگو را میتوانید از اپلیکیشنهای پادگیر مانند کستباکس و شنوتو دیام برد بشنوید و ویدیو این گفتگوی جذاب را از کانال آپارات و یوتیوب دیام برد تماشا کنید.
برخی از موضوعاتی که در اپیزود میشنوید:
- راجع به اینکه پیچ چیست و چه کارکردی دارد؟
- هدف از برگزاری پیچ چیست؟
- آیا امروزه آژانسها با هدف آپدیت شدن مجموعه خود در پیچها شرکت میکنند؟
- فیلترها و ارزیابیهایی که برای شرکت کردن در پیچها انجام میشود چیست؟
- مسئولیت مجموعه برگزارکننده پیج چیست؟
- آیا کسبوکارها نگاه بلند مدت به آژانسها دارند؟
- چه زمانی باید در پیچها وارد شویم؟
- جلسات پیج از کجا و در چه مرحلهای انجام میشوند؟
- نیازهای آژانسها برای شروع پیچ چیست؟
- اهمیت بریف دادن در شرکت در پیچ
- اهمیت لید کردن پیچها
- چه افرادی لازم است در جلسات پیچ حضور داشته باشند؟
این گفتگوی جذاب از سام نفیسی و تجربههای ارزشمند او در حوزه تبلیغات را از دست ندهید.
حامی این قسمت
نرمافزار حسابداری هلو
نظرات