یکتانت
ویدیوکست اخبار
در گفت‌وگو با محمدرضا فرحی:

قسمت ۱۸ پادکست دی‌ام برد منتشر شد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
مهر ۱۷, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 1 دقیقه
قسمت ۱۸ پادکست دی‌ام برد منتشر شد

به گزارش دی‌ام‌ برد، در هجدهمین قسمت پادکست دی‌ام‌ برد میزبان محمدرضا فرحی، بنیان‌گذار و رئیس هیئت‌مدیره‌ بیمه‌بازار و استاد دانشگاه صنعتی شریف هستیم و با او درباره بررسی حلقه‌ مفقوده‌ مدیران بازاریابی در ایران و تأثیر دانش مالی بر مسیر حرفه‌ای مارکترها به گفت‌وگو پرداخته‌ایم.

حامی این قسمت پادکست دی‌ام برد: مجموعه sms.ir

برخی از موضوعاتی که در این اپیزود می‌شنوید:

  • چرا این روزها تعداد افراد غیرمتخصص در حوزه‌ی مارکتینگ افزایش یافته است؟

  • کدام مهارت‌های کلیدی مارکترها نادیده گرفته می‌شود؟

  • یک مدیر مارکتینگ برای تبدیل شدن به مدیری مؤثرتر، باید کدام مهارت‌ها را در خود تقویت کند؟

به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آسان‌پرداخت