یکتانت
ویدیوکست اخبار
از بررسی کمپین‌های دنت و درسا تا حواشی وارش

قسمت هشتم رادار، برنامه تحلیلی رخدادهای بازاریابی منتشر شد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
آبان ۶, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 1 دقیقه
قسمت هشتم رادار، برنامه تحلیلی رخدادهای بازاریابی منتشر شد

«رادار» برنامه‌ای تحلیلی از رسانه‌ «دی‌ام‌ برد» است که هر ماه با حضور یک کارشناس منتشر می‌شود و به بررسی مهم‌ترین رویدادها و تحولات دنیای مارکتینگ می‌پردازد. در این قسمت از «رادار»، میزبان بابک کاظمی بجستانی، متخصص حوزه مارکتینگ و تبلیغات هستیم و با او درباره برجسته‌ترین اخبار، کمپین‌ها و رویدادهای چند ماه اخیر گفت‌وگو کرده‌ایم.

کمپین‌های برندهای سه کلیک، eg، درسا، دژاوو، بانک سپه، تست، ترشکس، ماتادور، مزمز، بیمه‌بازار، وارش، دنت، پالاز و لوکس در این قسمت از رادار بررسی می‌شوند.

شما همچنین می‌توانید این اپیزود را از طریق آپارات، یوتوب و شبکه‌های اجتماعی دی‌ام برد تماشا کنید.

نظرتان را در مورد این برنامه با ما در میان بگذارید.

به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آسان‌پرداخت