دانا پرداز
یادداشت‌های متخصصین

دور شدن کابران از صرافی‌های قانونی، هزینه‌های بازاریابی و برندینگ را در این حوزه افزایش می‌دهد

کیمیا منصوری کیمیا منصوری
15 آبان 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دور شدن کابران از صرافی‌های قانونی، هزینه‌های بازاریابی و برندینگ را در این حوزه افزایش می‌دهد

مدیرعامل اینوکس با تاکید بر لزوم ایجاد اعتماد و شفافیت در فضای صرافی‌های رمز ارز، اعلام کرد قطع سرویس‌ها و انتشار اخبار منفی باعث خدشه‌دار شدن اعتماد کاربران و افزایش هزینه‌های بازاریابی در این حوزه می‌شود.

علی وحدانی، مدیرعامل اینوکس، در گفت‌وگو با دی‌ام‌برد، به قطع شدن سرویس‌های دو شرکت پرداخت‌یاری «تومن» و «جیبیت» که در روز سیزدهم آبان باعث ایجاد مشکل برای صرافی‌های رمزارزی کشور شده بود، واکنش نشان داد. او با اشاره به حساسیت کاربران نسبت به اخبار منفی پیرامون صرافی‌های رمز ارز، بیان کرد که قطع سرویس‌ها و انتشار اخبار مربوط به توقف فعالیت‌ها، اعتماد کاربران را خدشه‌دار می‌کند. مدیر عامل اینوکس افزود: «نباید اجازه دهیم کاربران از صرافی‌های قانونی دور شوند، چرا که این امر به‌طور مستقیم بر هزینه‌های بازاریابی و برندینگ در این حوزه تأثیر می‌گذارد.»

دور شدن کابران از صرافی‌های قانونی، هزینه‌های بازاریابی و برندینگ را در این حوزه افزایش می‌دهد 1

علی وحدانی، مدیر عامل اینوکس

وحدانی همچنین تاکید کرد که حتی اگر صرافی اینوکس به مشکلی برنخورده و خدماتش در دسترس باشد، فضای ملتهب و اخبار منفی مرتبط با صرافی‌های دیگر، مانعی برای جذب کاربران جدید ایجاد می‌کند و به‌نوعی مسیر اجرای کمپین‌های بازاریابی را مسدود می‌سازد.

او برای کاهش آسیب‌ها و پایدار ماندن کمپین‌های بازاریابی، بر اهمیت ارتباط مستمر با کاربران و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد و افزود که ایجاد ارتباط قوی با کاربران می‌تواند از شدت اثرات منفی در شرایط بحرانی بکاهد.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
کیمیا منصوری
کیمیا منصوری
هنرهای دراماتیک را دوست داشتم و خواندم، روزنامه‌نگاری چندرسانه‌ای را انتخاب کردم و حالا خبر می‌نویسم. دی‌ام برد فرصتی است تا دنیای بازاریابی دیجیتال را روایت کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...