لانچ
مصاحبه‌ها

پاستیل‌های Well-be شیبا نباید با مکمل‌های دارویی اشتباه گرفته شوند

الهه صالحی الهه صالحی
اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پاستیل‌های Well-be شیبا نباید با مکمل‌های دارویی اشتباه گرفته شوند

سعید یزدانی، مدیر مارکتینگ صنایع غذایی شیوا در حاشیه رویداد بازارمحوری دی‌ام برد در رابطه با محصول جدید پاستیل بزرگسالان شیبا که به تازگی و با نام Well-be روانه بازار شده است، گفت: «بررسی‌های ما نشان می‌داد که تنها بخشی از مصرف‌کنندگان پاستیل‌های ما کودکان هستند و بخش زیادی از مصرف‌کنندگان ما بزرگسالان هستند. در نتیجه ما سه نوع مختلف پاستیل را وارد بازار کردیم. مخاطب هدف این محصولات بیشتر افرادی در رده سنی بعد از بلوغ تا بزرگسالان هستند و  عمده مصرف‌کنندگان این محصولات نیز خانم‌ها هستند. ما سه ویژگی افزایش ایمنی بدن، افزایش سرزندگی و مراقبت‌های پوستی را برای محصولاتمان در نظر گرفتیم و هر کدام از این محصولات یکی از این سه ویژگی را دارا هستند.»

نسخه کامل این گفت‌وگو در ادامه تماشا کنید:

لاین پاستیل Well-be با ۴۰ درصد قند کاهش یافته تولید شده است

پس از ورود این محصول جدید به بازار که به نظر می‌رسید نوعی میان‌وعده سالم است، برخی از افراد این نقد را به آن وارد کردند که همچنان این محصول حاوی قند زیادی است. اما مدیر مارکتینگ صنایع غذایی شیوا در پاسخ به این موضوع گفت: «پاستیل‌های بزرگسالان شیبا با ۴۰ درصد قند کاهش یافته تولید شده‌اند؛ با این حال اما  مشتری همان قند پیشین را در محصولات احساس می‌کند.»

یزدانی در پاسخ به سوالی درباره نحوه توزیع این لاین جدید گفت: «سیستم توزیع ما مانند گذشته است و همان سیستم که برای توزیع سایر محصولات اجرا می‌کردیم برای این محصول نیز اجرا می‌کنیم. عرضه این محصول از آذرماه شروع شده است اما چالش اصلی ما در این حوزه بحث قبول کردن سوپرمارکت‌ها برای پذیرش این محصول است چون همانطور که می‌دانید سوپرمارکت‌ها یک سری قفسه‌های محدود دارند که معمولا این قفسه‌ها را به محصولاتی که بیشتر در حال عرضه است اختصاص می‌دهند. در حال حاضر برای عرضه این محصولات با صاحبان سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها در خال گفت‌وگو هستیم.»

 محصولات ما نباید با مکمل دارویی اشتباه گرفته شود 

یزدانی در ادامه گفت: «ما نمی‌خواهیم این انتظار ایجاد شود که این محصولات جایگزین دارو هستند. در این حالت ممکن است مشتری با این تصور که این پاستیل‌ها اثر دارویی دارند به سراغ آن‌ها برود و وقتی نتیجه نگیرد از خرید محصول منصرف شود.  این محصول تنها یک تنقلات سلامت است و می‌تواند تنها بخشی از ویتامین‌های مورد نیاز  مصرف‌کننده را تامین کند چرا که ما به عنوان تولیدکننده مواد غذایی از یک حدی به بعد اصلا مجاز به اضافه‌ کردن مواد مغذی به موادی غذایی نیستیم.»

به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...