لانچ
اخبار گزارش‌ها

پاکشوما در کمپین «اساس یک خانه ۱۵ میلیاردی» یک خانه به خریداران یخچال فریزر جایزه می‌دهد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
خرداد ۱۸, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پاکشوما در کمپین «اساس یک خانه ۱۵ میلیاردی» یک خانه به خریداران یخچال فریزر جایزه می‌دهد

برند لوازم خانگی پاکشوما کمپینی با شعار «اساس یک خانه ۱۵ میلیاردی» راه‌اندازی کرده است. در این کمپین، مشتریانی که از ابتدای خرداد تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۴ یخچال‌فریزرهای پاکشوما را خریداری و نصب رسمی کنند، شانس برنده شدن یک خانه به ارزش ۱۵ میلیارد تومان در هر نقطه ایران را خواهند داشت.

به گزارش دی‌ام‌برد، برند لوازم خانگی پاکشوما به‌تازگی کمپین جدیدی را با شعار «اساس یک خانه ۱۵ میلیاردی» برگزار کرده است. در این کمپین، مشتریان با خرید و نصب هر یک از یخچال‌فریزرهای پاکشوما، شانس شرکت در قرعه‌کشی و برنده شدن یک خانه دلخواه به ارزش ۱۵ میلیارد تومان را خواهند داشت. این خانه می‌تواند در هر شهر یا نقطه‌ای از ایران انتخاب شود، مشروط بر اینکه ارزش آن از ۱۵ میلیارد تومان فراتر نرود. این کمپین از ابتدای خرداد آغاز شده و تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت. پاکشوما هدف از اجرای این کمپین را، قدردانی از مشتریان وفادار و ارتقای تجربه خرید آن‌ها اعلام کرده است.

این کمپین در فازهای متعددی از جمله تبلیغات محیطی (OOH)، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، VOD، پری‌رول‌های تبلیغاتی، ابزارهای تبلیغاتی در محل فروش (POSM) و اینفلوئنسر مارکتینگ اجرا می‌شود. به گفته پاکشوما، مسیر اجرای این کمپین شامل ۴۵ روز تبلیغات محیطی و ۱۲۰ روز فعالیت در حوزه دیجیتال و BTL خواهد بود.

طبق اعلام این مجموعه، شعار کمپین «اساس یک خانه ۱۵ میلیاردی» با الهام از شعار اصلی برند پاکشوما یعنی «اساس آسایش» طراحی شده و پیام کمپین، «خانه دلخواه تو» نام‌گذاری شده است. هدف از اجرای این کمپین نیز خلق تجربه‌ای انسانی و ارزشمند برای مشتریان و افزایش نرخ مشارکت مخاطبان در دسته‌بندی‌ یخچال فریزر عنوان شده است.

پاکشوما در کمپین «اساس یک خانه ۱۵ میلیاردی» یک خانه به خریداران یخچال فریزر جایزه می‌دهد 1

شرایط شرکت در کمپین:

  1. خرید هر یک از مدل های یخچال‌فریزرهای برند پاکشوما در بازه مشخص‌
  2. نصب رسمی محصول توسط شرکت خدمات پس از فروش پاک‌سرویس در بازه مشخص‌

پاکشوما در سال گذشته دو کمپین تبلیغاتی برگزار کرد که یکی از آن‌ها با عنوان «همسفر ماشین» و با تمرکز بر محصولات ظرفشویی و لباسشویی اجرا شد. امسال نیز اولین کمپین شش‌ماهه این برند در حال اجراست که تمرکز آن بر دسته‌بندی یخچال‌ها قرار دارد.

پاکشوما در کمپین «اساس یک خانه ۱۵ میلیاردی» یک خانه به خریداران یخچال فریزر جایزه می‌دهد 2 پاکشوما در کمپین «اساس یک خانه ۱۵ میلیاردی» یک خانه به خریداران یخچال فریزر جایزه می‌دهد 3

نجوا
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

نجوا