نشست تخصصی دیام برد با موضوع «مدیران بازاریابی و سازگاری با فضای جدید کسبوکار» برگزار میشود

فهرست مطلب
یکی از چالشهای اصلی مدیران و معاونان بازاریابی در شرایط فعلی، سازگاری با فضای جدید کسبوکار و انجام فعالیتهای مارکتینگی پس از بحران اخیر است. اکنون قرار است در یک نیمروز، همراه با معاونین و مدیران ارشد بازاریابی برترین برندهای ایرانی، علاوه بر تجدید دیدار و شبکهسازی و صرف میانوعده، به بحث و تبادل نظر پیرامون این موضوع بپردازیم.
این نخستین نشست تخصصی دیام برد است که به صورت تعاملی برگزار میشود و ثبتنام عمومی ندارد. در این رویداد، میزبان ۱۵۰ مدیر ارشد بازاریابی از برترین کسبوکارهای ایران خواهیم بود. شرکت در این برنامه تنها با دعوتنامه از سوی برگزارکننده امکانپذیر است.
اعضای پنل گفتگو
- بابک کاظمی، مدرس و مشاور بازاریابی، گرداننده پنل
- آرش طوسی، مشاور بازاریابی و فروش
- احسان مهدیزاده، قائممقام والکس
- سامان ابطحی، مدیر ارشد بازاریابی اسنپمارکت
- یحیی رضانیا، مدیر بازاریابی مادیران
هیئت علمی رویداد
- مهدی فروغی، قائممقام مدیرعامل ازکی
- بابک کاظمی، مشاور و مدرس بازاریابی
- هادی مرادی، بنیانگذار DM board
حامیان رویداد
- آژانس ارتباطات و بازاریابی پلاتین
- پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت
- همراه اول
- آژانس مدیریت رسانه پلاتین مدیا
- طلاین
این رویداد با حضور ۱۵۰ CMO از کسبوکارهای برتر ایران به صورت تعاملی و خصوصی برگزار شده و ثبتنام عمومی ندارد، اما ویدیوی رویداد پس از برگزاری بصورت رایگان در آپارات و یوتوب ما منتشر خواهد شد.
مطالب پیشنهادی