sms.ir
اخبار
برای اولین بار در تاریخ المپیک،

اسپانسرها حق نامگذاری اماکن ورزشی را دریافت کردند

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
مرداد ۲۹, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 1 دقیقه
اسپانسرها حق نامگذاری اماکن ورزشی را دریافت کردند

برای اولین بار در تاریخ، اسپانسرها امکان نامگذاری اماکن ورزشی را در المپیک پیدا کردند؛ Comcast و Honda اولین برندهایی هستند که نامشان روی مکان‌های ورزشی بازی‌های تابستانی ۲۰۲۸ لس‌آنجلس حک می‌شود.

به گزارش دی‌ام برد، برای اولین بار در تاریخ بازی‌های المپیک و پارالمپیک، اسپانسرها حق نامگذاری اماکن ورزشی در المپیک لس‌آنجلس ۲۰۲۸ را دریافت کردند. بر این اساس، اولین اماکن با نام برندهای Comcast و Honda برای بازی‌های تابستانی ۲۰۲۸ معرفی شدند.

رئیس و مدیر بازی‌های المپیک لس‌آنجلس ۲۰۲۸ در این‌باره گفت: «از همان لحظه‌ای که پیشنهاد خود را ارائه دادیم، متعهد شدیم امکانات و تجربه‌ای نوآورانه برای بازی‌ها ایجاد کنیم. اعلام تاریخی امروز، اولین برنامه حق نام‌گذاری اماکن در تاریخ المپیک و پارالمپیک را رقم می‌زند و هم‌زمان مأموریت ما برای برگزاری بازی‌هایی کاملاً خصوصی را پیش می‌برد.»

او افزود که همکاری با Comcast و Honda و دیگر شرکای آینده، درآمد حیاتی برای بازی‌ها ایجاد کرده و مدل تجاری جدیدی معرفی می‌کند که جریان درآمد تازه‌ای را برای LA۲۸ فراهم می‌سازد. میزان دقیق این قراردادها هنوز اعلام نشده است.

طبق اعلام رسمی، Honda Center میزبان مسابقات والیبال و Comcast Squash Center میزبان اولین حضور اسکواش در المپیک خواهد بود.

به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

لانچ