
۸۰ درصد از مارکترها میگویند مدیران از آنها انتظار دارند با منابع کمتر، نتایج بیشتری به دست بیاورند


بر اساس گزارشی از Optimizely، تعدادی از مارکترها در یک نظرسنجی جدید گفتهاند که هماکنون با فشارهایی مانند انتظار مدیران برای کسب نتایج بیشتر با منابع کمتر، پیچیدگی روزافزون کار و کمبود حمایت سازمانی روبهرو هستند.
به گزارش دیام برد، طبق یک نظرسنجی جدید، بیش از ۸۰ درصد مارکترها میگویند مدیران شرکتها از آنها انتظار دارند با منابع کمتر، نتایج بیشتری به دست آورند.
با این حال، بسیاری از مارکترها احساس میکنند سازمانشان، آنها را برای انجام این کار حمایت نمیکند. حدود ۱۹ درصد میگویند بیشتر وقتشان صرف گزارش دادن میشود تا کار واقعی، و ۲۱ درصد هم معتقدند به جای انجام کار، مجبورند مدام کارشان را توضیح دهند.
همچنین سه چهارم مارکترها میگویند تصمیمهای مهم مدیران بدون مشورت با آنها گرفته میشود، در حالی که آنها بیشترین نزدیکی را به کار عملی و واقعیت بازار دارند.
از طرفی، مارکترها میگویند کارشان هر روز پیچیدهتر میشود. ۱۷ درصد معتقدند شرکتها این پیچیدگی را درست درک نمیکنند. ۱۶ درصد هم میگویند همیشه زیر فشارند تا ارزش و فایده کارشان را ثابت کنند. به گفته ۱۵ درصد، بخشهای زیادی از فعالیتهای بازاریابی دیگر قابل اندازهگیری نیستند.