سنجاب
اخبار
آژانس مگنت خبر داد:

سرمایه‌گذاری مگنت روی یونی‌ژن، آینده جدید برندسازی دیجیتال را در پی خواهد داشت

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
18 دی 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرمایه‌گذاری مگنت روی یونی‌ژن، آینده جدید برندسازی دیجیتال را در پی خواهد داشت

 دو آژانس حوزه برندسازی و دیجیتال مارکتینگ مگنت و یونی‌ژن، در پی یک همکاری با هدف ارتقای کیفیت خدمات خود و ارائه راهکارهای نوآورانه به برندها، به یک شراکت استراتژیک رسیدند. گفته می‌شود این همکاری موجب خواهد شد تا مشتریان این دو مجموعه از ترکیب تخصص‌ها در زمینه‌های دیجیتال مارکتینگ و برندسازی بهره‌مند شوند.

مگنت در سال ۱۳۹۲ با تمرکز بر تبلیغات دیجیتال در ایران آغاز به کار کرد. با گسترش فعالیت‌های این آژانس به بازارهای ترکیه، امارات و کشورهای حاشیه خلیج فارس، این آژانس اعلام می‌کند توانسته است با برندهای چون کاله، ایرانسل، دیجی‌کالا، اسنپ و بسیاری دیگر همراهی کند.

از طرفی دیگر، یونی‌ژن با رویکرد خود در برندسازی می‌گوید سعی داشته به کسب‌وکارها کمک کند تا هویت برند خود را شفاف‌تر و قدرتمندتر در بازار معرفی کنند. این آژانس همچنین اعلام می‌کند در پروژه‌هایی همچون استراتژی برند گروه صنعتی گلرنگ، به پرداخت ملت و همکاری با برندهای درسا و چرم مشهد موفقیت‌هایی را برای برندها رقم زده است.

شایان صفاری، مدیرعامل یونی‌ژن درباره این همکاری استراتژیک اظهار داشت: «بخشی از سهام یونی‌ژن، به عنوان یک آژانس تخصصی در حوزه طراحی هویت برند، استراتژی و تحقیقات بازار، به شرکت مگنت واگذار شده و از این پس، یونی‌ژن و مگنت به‌عنوان شرکای تجاری در کنار یکدیگر فعالیت خواهند کرد. این سرمایه‌گذاری از سوی مگنت، علاوه بر حوزه مالی و سهام، شامل بهره‌مندی از منابع و ظرفیت‌های این شرکت نیز می‌شود که به گسترش و رشد یونی‌ژن کمک خواهد کرد.»

او در ادامه افزود: «این همکاری متقابل، بستر مناسبی برای توسعه خدمات و خلق ارزش‌های جدید برای مشتریان هر دو مجموعه فراهم خواهد کرد.»

سرمایه‌گذاری مگنت روی یونی‌ژن، آینده جدید برندسازی دیجیتال را در پی خواهد داشت 1

حال روابط عمومی آژانس مگنت نیز پیرامون این همکاری به دی‌ام برد گزارش داده است: «این دو آژانس تصمیم گرفته‌اند با هم ترکیب شوند تا مشتریان خود را با خدماتی یکپارچه‌تر و حرفه‌ای‌تر در راستای رشد و توسعه برندهایشان حمایت کنند. هدف این شراکت، ایجاد راهکارهایی مؤثر و پایدار برای کسب‌وکارهاست که بتوانند در دنیای رقابتی امروز، حضور قوی‌تری داشته باشند. این همکاری بین مگنت و یونی‌ژن، با تمرکز بر ارتقای تجربه مشتریان، می‌تواند به عنوان گامی مؤثر در جهت تحول و نوآوری در حوزه برندسازی و بازاریابی دیجیتال محسوب شود.»

سرمایه‌گذاری مگنت روی یونی‌ژن، آینده جدید برندسازی دیجیتال را در پی خواهد داشت 2

ادزتو
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

-- بارگیری کد امنیتی --

ادزتو