پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

فیدیبو گزارش سال 1399 خود را منتشر کرد!

مرجان عبدی مرجان عبدی
14 تیر 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فیدیبو گزارش سال 1399 خود را منتشر کرد!
زمان مطالعه: 3 دقیقه

فیدیبو یک پلتفرم آنلایـن کتاب الکترونیک و صوتـی ایـران اسـت کــه از ســال ۹۲ با کتاب‌های الکترونیک فعالیتش را آغـاز کـرد. اکنـون اپلیکیشـن فیدیبـو حـدود 3 میلیـون نصـب دارد و 1180 ناشـر نیـز بـا آن همـکاری دارند.

در این مطلب به طور خلاصه بخش‌هایی از این گزارش که از نگاه دیجیتال مارکتینگ برای مخاطبان این حوزه مفید است آورده شده است.

فیدیبو گزارش سال 1399 خود را منتشر کرد! 1

با یررسی که فیدیبو روی استفاده کاربران خود از پادکست‌های مختلف داشته است، پادکست‌های چنل‌بی، بی‌پلاس، استرینگ کست، رواق و فردوسی خوانی بیشترین استفاده را بین مخاطبان داشته است.

فیدیبو گزارش سال 1399 خود را منتشر کرد! 2

بیشترین خرید در این اپلیکیشن در تاریخ ۳۰ بهمن سال ۹۹ رقم خورد هنگامی که یکی از علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در یک روز ۷ میلیون تومان از فیدیبو خرید کرد!

فیدیبو گزارش سال 1399 خود را منتشر کرد! 3

یکی از کاربران فیدیبو، حدود ۳۴۱۶ کتاب در کتابخانه‌ی خود دارد که رکورد بزرگ‌ترین کتابخانه را  در سال ۹۹ از آن خود کرده است!

فیدیبو گزارش سال 1399 خود را منتشر کرد! 4

زمان مورد علاقه کاربران این اپلیکیشن برای مطالعه یا خرید کتاب ساعات ۲۱ الی ۲۴ گزارش شده، که می‌تواند نشانگر این باشد که کاربران برای ساعات فراغت خود به دنبال کتاب و کتاب‌خوانی می‌روند.

فیدیبو گزارش سال 1399 خود را منتشر کرد! 5

مجموع ساعات شنیده شدن، در ۳۱ فروردین بیشترین میزان خود را داشته است که در این روز کاربران حدود ۲۷ هزار ساعت محتوای صوتی گوش داده‌اند!

فیدیبو گزارش سال 1399 خود را منتشر کرد! 6

بیشترین میزان مطالعه برمی‌گردد به تاریخ ۱۴ فروردین که در این روز کاربران حدود ۵۸ هزار ساعت مطالعه داشته‌اند! که این میزان مطالعه در سایر روزهای سال بی‌سابقه بوده است.

فیدیبو گزارش سال 1399 خود را منتشر کرد! 7

میانگینی که برای مطالعه در این سال ثبت شده است ۵ ساعت برای کتاب‌های الکترونیک بوده است و ۸ ساعت نیز برای گوش دادن به کتاب‌های صوتی.

فیدیبو گزارش سال 1399 خود را منتشر کرد! 8

فیدیبو نسبت کتاب‌های تالیفی به کتاب‌های ترجمه شده را نسبتی حدود ۳۲ درصد به ۶۸ درصد گزارش کرده است.

فیدیبو گزارش سال 1399 خود را منتشر کرد! 9

بخش جالب دیگر این گزارش،‌ مشخص کردن اتفاقات و وقایعی بود که در سال گذشته روی میزان و روند کتاب‌خوانی افراد تاثیر گذاشته است! وقایعی مثل کرونا، اتفاقات پیرامون عادل فردوسی‌پورِ، انتخابات آمریکا و …

کتاب‌های دنیای جذاب و متنوعی دارند که اکنون با اضافه شدن کتاب‌های صوتی تجربه کتاب‌خوانی رنگ دیگری به خود گرفته است.

اگر به کتا‌خوانی علاقه دارید، میخواهید بدانید در سالی که گذشت کدام کتاب‌ها بیشترین میزان مطالعه را به خود اختصاص داده‌اند، یا این آمار برایتان جذاب بوده است، می‌توانید گزارش کامل فیدیبو را در اینجا مطالعه کنید.

بخوانید  مسیر رشد لندین - به‌مناسبت جذب سرمایه لندین

 

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک