پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

CGI نه چندان فیک گارفیلد در کمپین جدید Sony Pictures

مرجان عبدی مرجان عبدی
15 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
CGI نه چندان فیک گارفیلد در کمپین جدید Sony Pictures
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کمپانی Sony Pictures با کمک آژانس تبلیغاتی Archer Troy، برای کمپین “گارفیلد بیرون از خانه” CGI و تبلیغات محیطی جدیدی اجرا کرده است که یکپارچه بودن این دو جالب توجه است.

شرکت تهیه انیمیشن وسرگرمی Sony Pictures در مورد این CGI جدید می‌گوید: «در پی اکران فیلم گارفیلد خارج از خانه، او را از صندلی راحتی‌اش بیرون آوردیم و در تمام خیابان‌ها و آسمان مکزیکو سیتی بطور قابل توجهی به حرکت و رژه درآوردیم. بدین‌گونه ما اولین تبلیغ محیطی فیک را ایجاد کردیم که در واقع می‌توان گفت چندان هم فیک نیست، زیرا در واقع به یک بیلبورد واقعی ختم می شود؛ و این یعنی ایجاد یک تجربه کامل برای مخاطبان! هم به صورت دیجیتالی و هم فیزیکی.»

این کمپین حرفه‌ای با عنوان “گارفیلد: خارج از خانه” در آوریل ۲۰۲۴ در مکزیک منتشر شد. این کمپین برای برند Sony Pictures، توسط آژانس تبلیغاتی Archer Troy ایجاد شد. این کمپین، دیجیتال و همینطور بصورت OOH و CGI اجرا شد.

CGI نه چندان فیک گارفیلد در کمپین جدید Sony Pictures 1

CGI نه چندان فیک گارفیلد در کمپین جدید Sony Pictures 2

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک