
واحد روابطعمومی بهنوش به «ارتباطات، تبلیغات و توسعه برند» تغییر عنوان داد


فهرست مطلب
شرکت بهنوش ایران به دیام برد اعلام کرده است که پس از چندین دهه فعالیت با ساختار سنتی روابط عمومی، با هدف تقویت جایگاه برند، بازتعریف ارتباطات سازمانی و همسویی با رویکردهای نوین تبلیغات و بازاریابی، در ساختار ارتباطی خود تغییراتی اعمال کرده است.
به گزارش دیام برد و به نقل از واحد روابطعمومی شرکت بهنوش ایران، ازاینپس این واحد با عنوان «ارتباطات، تبلیغات و توسعه برند» فعالیت خواهد کرد. بهنوش اعلام کرده است که این تغییر در راستای نوسازی سیستمهای ارتباطی، ارتقا و تغییر جایگاه برند، مدیریت مؤثر برند های زیرمجموعه و تعامل بهتر با مخاطبان در فضای پر تغییر رسانهای امروز صورت گرفته است. در ساختار جدید محمد حاتمی بهعنوان مدیر ارشد ارتباطات، تبلیغات و توسعه برند و امیرحسین صحرانورد بهعنوان مدیر تبلیغات فعالیت خواهند کرد.
برای پیشبرد اهداف مجموعه و برقراری ارتباط با فعالان حوزه FMCG، شرکت بهنوش در شش ماهه دوم سال گذشته، در بیش از ۳۰ رویداد در حوزههای تبلیغات، بازاریابی، اقتصادی، دانشگاهی، هنری و فرهنگی، حضور پیدا کرده است.
نخستین رویداد نوشیدنیهای سالم تا پایان ۱۴۰۴ برگزار میشود
محمد حاتمی مدیر ارشد واحد ارتباطات و توسعه برند بهنوش ایران با اشاره به ضرورت حرکت به سمت ابزارها و سیاستهای نوین برندسازی و تبلیغات، گفت: «دامنه این تغییرات در سال جدید به اصلاح زیرساختهای برندسازی و تبلیغات نیز خواهد رسید و همچنین در ادامه، برنامهریزیهای گستردهای برای برگزاری ایونتهای تخصصی در حوزه صنعت نوشیدنی در دستور کار قرار دارد که نخستین رویداد تخصصی در این زمینه، با محوریت نوآوری، تولید و بازاریابی نوشیدنیهای سالم، تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد.»

محمد حاتمی

مطالب پیشنهادی
