وبینار از صفر تا صد افیلیت مارکتینگ

فهرست مطالب
در این وبینار سهیل جعفری، مدیر مارکتینگ افیلیو، به صفر تا صد افیلیت مارکتینگ میپردازد. محتوای این وبینار از تجربیات واقعی مدرس و اصول افلیت مارکتنیگ تشکیل شده است.
معرفی وبینار
یکی از موثرترین استراتژیهای بازاریابی، افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش است. همکاری در فروش نوعی بازاریابی دهانبهدهان است که با تولیدکنندگان محتوا کار میکند. این افراد با استفاده از رسانههای خود برندها را به مخاطبان خود پیشنهاد میدهند و به این صورت بازاریابی میکنند. افیلیت مارکتینگ میتواند باعث رشد چشمگیری در فروش شود.
در بازار ایران مدتی است که همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ جای خود را باز کرده است و پلتفرمهای افیلیت مارکتینگ مختلف با کیفیت عملکرد متفاوت در حال فعالیت هستند، به همین دلیل نیاز به افزایش سطح آگاهی و دانش به این نوع از بازاریابی در بازار ایران احساس میشود. در این وبینار به معرفی کامل افیلیت مارکتینگ و راهکارهای تجربه همکاری در فروش موفق میپردازیم.
سرفصلها
– بررسی کلی کانالهای مختلف دیجیتال مارکتینگ
– افیلیت مارکتینگ چگونه کار میکند
– افیلیت مارکتر چگونه کسب درآمد میکند
– کانالهای رایج افیلیت مارکتینگ
– توصیههایی برای افیلیت مارکتینگ موفق
– مزایای افیلیت مارکتینگ
مخاطبین
- مدیران و کارشناسان مارکتینگ
- مدیران و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ
- صاحبین کسب و کارهای فروشگاهی
- ناشران دیجیتال
حامیان وبینار