پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
رویدادهای آنلاین

وبینار رایگان روابط عمومی و مدیریت بحران برای سازمان‌های کوچک و متوسط

مرجان عبدی مرجان عبدی
18 دی 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه
وبینار رایگان روابط عمومی و مدیریت بحران برای سازمان‌های کوچک و متوسط
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در این وبینار به ماهیت بحران و انواع آن می‌پردازیم. همچنین درباره اینکه روابط عمومی چه نقش و مسئولیتی در مدیریت بحران دارد و چه مسیری را در این خصوص طی می‌کند صحبت می‌کنیم. ابزارهای مورد استفاده روابط عمومی برای مدیریت بحران نیز از موضوعاتی است که به آن پرداخته می‌شود. قطعا یکی از مباحث مهم وبینار هم  باید و نبایدهای دوران بحران خواهد بود. در وبینار ثبت‌نام کنید

معرفی مدرس

مریم عسگری، مدیرروابط عمومی آیتول:

20 سال  پیش کار خودم را با روزنامه‌نگاری شروع کردم و در کنارش به برندهای حوزه تکنولوژی، خدمات مشاوره رسانه و گاهی روابط عمومی ارائه می‌دادم. بعدتر به این آگاهی رسیدم که روابط عمومی فراتر از تولید محتوای خبری و تبلیغاتی برای برندها و برگزاری نشست خبری و… هست. این آگاهی منو به سمت یادگیری و شرکت در دوره‌های آموزشی بازاریابی، برند و استراتژی و… سوق داد. بعد از اون با یک نگاه متفاوت با برندهایی مثل علی بابا، سن ایچ، چارخونه، مستربلیط و… همکاری داشتم.

سرفصل‌ها

  •  ماهیت بحران و انواع آن
  • روابط عمومی چه نقش و مسئولیتی در مدیریت بحران دارد؟
  • ابزارهای مورد استفاده روابط عمومی برای مدیریت بحران
  • باید و نبایدهای دوران بحران

حامیان وبینار

سرویس ایمیل مارکتینگ  پاکت

پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی تریبون

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک