زمان مطالعه: < 1 دقیقه

محمد رخشانی‌زاده پرفورمنس مارکتر شرکت ازکی، از تغییرات بوجود آمده نسخه قدیمی گوگل آنالیتیکس صحبت می‌کند و از لزوم مهاجرت سریع‌تر به نسخه جدید می‌گوید.

معرفی وبینار

در این وبینار محمد رخشانی زاده پرفورمنس مارکتر شرکت ازکی، از تغییرات بوجود آمده صحبت می‌کند و لزوم مهاجرت سریعتر به نسخه جدید را توضیح می‌دهد.

همانطور که می‌دانید نسخه قدیمی گوگل آنالیتیکس (Universal Analytics) کمتر از دو سال دیگر به پایان دوران خود می‌رسد و جای خودش را به نسخه جدید ترش GA4 می‌دهد. بنابراین برای مارکترها لازم است که با این ابزار تحلیلی سریع‌تر آشنا شوند و اطلاعات وبسایت و اپلیکیشن‌های خودشان را به نسخه جدید انتقال دهند.

تغییرات این نسخه به نسبت زیاد بوده است و منطق جمع آوری اطلاعات از کاربران به شکل محسوسی تغییر کرده است. این تغییرات بسیار امکانات جدید را برای تحلیلگران فراهم می‌کند اما در عین حال برخی امکانات Universal در نسخه جدید به چشم نمی‌خورد.

سرفصل‌ها

  • آشنایی با مفاهیم مقدماتی ابزار گوگل آنالیتیکس
  • تفاوت های مهم نسخه Universal Analytics با نسخه جدید GA4
  • امکانات جدید آنالیتیکس نسخه 4؛ شامل ساختار، گزارشات و عملکرد
  • بررسی دلایل مثبت و منفی برای مهاجرت به ورژن جدید
  • آشنایی با پنل جدید شامل تغییرات ظاهری و گزارش‌های سفارشی
  • تصمیم‌گیری برای مهاجرت به نسخه جدید

مخاطبین

  • پرفورمنس مارکترها
  • صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی
  • دیجیتال مارکترها
  • مدیران بازاریابی
  • کارآفرین‌ها
  • علاقه‌مندان این حوزه

دانلود ویدیو

حامیان وبینار

مهاجرت به نسخه جدید گوگل آنالیتیکس GA4 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × دو =