زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در این سمینار ما در کنار هم، بهترین استراتژی را برای لینک‌سازی داخلی و ساختار URLها انتخاب خواهیم کرد و تاثیر این فعالیت‌ها بر سئو سایت را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهیم. همچنین با در نظر گرفتن چالش‌ها و مشکلات احتمالی، اکشن پلنی برای لینک‌سازی داخلی و ایجاد ساختار صحیح URL‌ها طراحی می‌کنیم.

امین افشار 
مهم‌ترین مهاجرت من از فیزیک در مقطع کارشناسی، به دنیای مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد شکل گرفت. بعد از فارغ‌التحصیلی، فعالیت خودم رو با طراحی وب‌سایت شروع کردم و با دوره‌های تخصصی سئو، مشغول به فعالیت در این حوزه شدم. اما مسیر شغلی و علاقمندی‌ام من را به سمت مارکتینگ و خصوصا دیجیتال مارکتینگ سوق داد. مسیر جدیدم رو با مدیریت سوشال مدیا و مدیریت کانتنت در چند استارت‌آپ شروع کردم و پس از حدود سه سال، حالا حدود ۴ ٫ ۵ سال است که با نقش مدیر دیجیتال مارکتینگ و مدیر مارکتینگ مشغول به فعالیت در اکوسیستم استارت‌آپی هستم.

سرفصل‌ها

  •  لینک‌سازی داخلی چیست؟
  •  تاثیر لینک‌های داخلی بر سئو
  •   اقداماتی که باید برای لینک‌سازی در نظر بگیریم!
  •   بهترین استراتژی لینک‌سازی کدام است؟
  •   چه مشکلاتی در لینک‌سازی روبرو خواهیم شد!
  • چیست؟ URL
  •   تاثیر ساختار URLها بر سئو سایت چیست؟
  •   بهترین ساختار برای URLها کدام‌اند؟
  •  مهم‌ترین ویژگی‌های ساختار URL طبق الگوریتم‌های گوگل

پس از ثبت‌نام ویدیو این وبینار در پنل شما قرار خواهد گرفت.

test

حامیان
سرویس ایمیل مارکتینگ  پاکت
سرویس تحلیل رفتار کاربران سایت وب‌متریک
وبینار رایگان استراتژی لینک‌سازی داخلی و ساختار URLها در SEO 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *