زمان مطالعه: < 1 دقیقه

حدیث خسروی سرپرست روابط عمومی تپسی به زبان ساده از تجربیات، اصول روابط عمومی در کسب‌وکارهای سنتی و آنلاین، شاخص‌های عملکردی و موفقیت می‌گوید.

معرفی وبینار

the agile pr strategies & pr measurement

من حدیث خسروی، سرپرست روابط عمومی تپسی هستم.

پنج سال پیش کار خودم را با خبرنگاری و بعد مدیریت رسانه در بنیاد کودک شروع کردم. پیش از تپسی مدیر روابط عمومی در استور اندرویدی مایکت بودم.

از نگاه من روابط عمومی همانقدر که گسترده و جدی است همانقدر هم در کسب‌وکارها تعاریف تعابیر و وظایف متناقض و متفاوتی دارد. گاهی هرچیزی هست جز روابط عمومی و عمدتا سبب می‌شود بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ در استفاده از ظرفیت‌های روابط عمومی دچار اشتباه شوند.

سرفصل‌ها

  • چرا به روابط عمومی نیاز داریم؟
  • روابط عمومی چگونه می‌تواند ارتباطات درون سازمان، بیرون سازمان و صدای برند را ایجاد کند؟
  • نقش روابط عمومی در کسب‌وکارهای آنلاین، آفلاین و پلتفرم‌های مبتنی بر اپلیکیشن چه تفاوتی دارد؟
  • روابط عمومی چابک به چه معناست؟
  • یک تیم روابط عمومی چابک چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • شاخص عملکرد (kpi) در روابط عمومی چگونه تعریف می‌شود؟
  • چطور شاخص‌ها را اندازه بگیریم؟
  • موفقیت اقدامات روابط عمومی را چگونه بسنجیم؟
  • و در پایان چطور اقدامات روابط عمومی را مستند کنیم و در سازمان آرشیو کنیم؟

مخاطبین

  • تمامی کسانی که در حوزه‌ی روابط عمومی کار می‌کنند.
  • تمام کسانی که در تعامل نزدیک با تیم روابط عمومی هستند.
  • مدیران سوشال مدیا، مدیران محتوا و…

دانلود ویدیو

حامیان وبینار

روابط عمومی چابک و قابل اندازه‌گیری به چه معناست 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش + 13 =