پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
رویدادهای آنلاین

هدف‌گذاری برای واحد بازاریابی با رویکرد OKR

سحر ملکی گاوگانی سحر ملکی گاوگانی
3 اردیبهشت 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هدف‌گذاری برای واحد بازاریابی با رویکرد OKR
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در این وبینار آرمان صفایی هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل تریبون با توضیح چگونگی اجرای OKR، هدف‌گذاری در تیم مارکتینگ را توضیح می‌دهد.

معرفی وبینار

OKR یه Objective & Key Results به معنای اهداف و نتایج کلیدی بوده و به وسیله آن می‌توان اهداف سازمانی را تعیین نموده و نتایج آن‌­ را پیگیری کرد.
این مفهوم اولین بار توسط مدیرعامل شرکت اینتل معرفی شد و امروزه بسیاری از شرکت‌های بزرگ از جمله گوگل، لینکدین ، اوراکل و… از OKR استفاده کرده‌اند.

با ابزار OKR اهداف یک سازمان را تعیین کرده و میزان موفقیت در رسیدن به آن را اندازه‌گیری می‌کنند. در واقع براساس آن همه افراد سازمان می‌دانند که انتظارات کلی سازمان چیست.
OKRها عمومی هستند، به این معنی که وقتی تعیین شوند، همه به سمت آن حرکت کرده و از کار دیگر افراد سازمان آگاه می‌شوند. تدوین OKR از بالاترین سطح سازمان شروع می­‌شود و با OKR تک تک افراد سازمان خاتمه می­‌یابد.
این نتایج کلیدی معمولاً بخشی از فرآیند برنامه‌ریزی فصلی (سه ماهه) و یا سالیانه هستند.

توضیحات در مورد مدرس

آرمان صفایی، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل پلتفرم تریبون
میزبان و تولیدکننده پادکست شعاع در پارک علم و فناوری دانشگاه شریف
نویسنده کتاب مدل‌های استارتاپی چاپ مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف
فارغ‌التحصیل مهندسی شیمی از دانشگاه شریف و مدیریت کارآفرینی از دانشگاه تهران

سرفصل‌ها

  • چرایی OKR
  • چیستی OKR
  • چگونگی OKR
  • نکات اجرایی

دانلود ویدیو

مخاطبین

اعضای تیم مارکتینگ مجموعه‌های مختلف

حامیان وبینار

هدف‌گذاری برای واحد بازاریابی با رویکرد OKR 1

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
سحر ملکی گاوگانی
سحر ملکی گاوگانی
نظرات

اسمارتک