گزارشها
اصول و استراتژی بازاریابی
پیشبینی هاباسپات برای استراتژیهای بازاریابی برتر برای سال ۲۰۲۵
هوش مصنوعی و تولید محتوای ویدیویی، باید در صدر اولویت مارکترها قرار بگیرد
یاسمن منفرد
بهمن ۶, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 4 دقیقه
فهرست مطلب
آغاز دوران داستانسرایی بصری برندها
طبق نتایج گزارش HubSpot، انتظار میرود در سال ۲۰۲۵ محتواهای تصویری با داستانگویی جذاب، بیش از قبل، رواج پیدا کنند. همچنین همکاری با اینفلوئنسرها احتمالا به یک اولویت تبدیل خواهد شد.
بهترین کانالهای بازاریابی که بیشترین بازگشت سرمایه را در سال ۲۰۲۴ برای برندهای B2B داشتهاند، عبارتند از: وبسایت، بلاگ و سئو، محتوای تبلیغاتی در شبکههای اجتماعی و ابزارهای خرید در شبکههای اجتماعی.
همچین برای برندهای B2C، بهترین کانالهای بازگشت سرمایه شامل بازاریابی ایمیلی، محتوای تبلیغاتی در شبکههای اجتماعی، و بازاریابی محتوا میشود.
برای هر دو گروه B2B و B2C، بهترین فرمت محتوا در سال ۲۰۲۴ ویدئوهای کوتاه بوده و کانالی که برندها برای اولین بار در سال ۲۰۲۵ قصد دارند از آن استفاده کنند، چتباتهای هوش مصنوعی است.
ترندهای ۲۰۲۵:
- داستانسرایی تصویری در حال پیشی گرفتن از محتواهای متنی است.
- پادکستها و محتوای صوتی برای برندهای B2B و B2C در حال رشد هستند.
- برترین کانالهای اجتماعی برای سال ۲۰۲۵ شامل یوتیوب، اینستاگرام و تیکتاک است.
- بازاریابان در بازاریابی اینفلوئنسرها موفق بودهاند، به ویژه کسانی که مخاطبان خاص و هدفمند دارند.
گزارش کامل را از اینجا دریافت کنید.
نظرات
مطالب پیشنهادی
دیدنیهای تهران در فصل سرد سال
تحریریه دیامبرد
نگاهی به قابلیتهای کاربردی اپلیکیشن بلوبانک سامان
تحریریه دیامبرد
هفتمین همایش مشاوران مدیریت ایران و جایزه ملی بزرگمهر برگزار شد
تحریریه دیامبرد