افراک
گزارش‌ها اخبار
براساس گزارش سال ۱۴۰۳ طلاین:

رشد ۲۴ برابری تعداد کاربران و ۱۵ برابری حجم معادلات طلاین در سال ۱۴۰۳

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
شهریور ۲۳, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رشد ۲۴ برابری تعداد کاربران و ۱۵ برابری حجم معادلات طلاین در سال ۱۴۰۳

پلتفرم آنلاین خرید و فروش طلای آب‌شده «طلاین» گزارش عملکرد سال ۱۴۰۳ خود را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، تعداد کاربران و حجم معاملات این پلتفرم نسبت به سال قبل به‌طور قابل توجهی افزایش یافته و اقدامات متعددی برای بهبود تجربه کاربری و ارتقای خدمات پشتیبانی انجام شده است.

به گزارش «دی‌ام برد»، پلتفرم آنلاین خرید و فروش طلای آب‌شده «طلاین» گزارش عملکرد سال ۱۴۰۳ خود را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش:

  • تعداد کاربران طلاین در پایان سال ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل ۲۴ برابر افزایش یافته است.

  • نرخ رشد کاربران با جهشی ۱۸ برابری همراه بوده است.

  • حجم معاملات طلاین در سال ۱۴۰۳ نسبت به ۱۴۰۲، حدود ۱۴۰۰ درصد (معادل ۱۵ برابر) رشد کرده است.

نسخه کامل این گزارش از می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

طلاین در طول سال ۱۴۰۳، چندین کمپین مختلف اجرا کرد؛ از فعالیت‌های آگاهی‌بخش گرفته تا مشارکت در مناسبت‌های فرهنگی و اجتماعی. هدف اصلی این کمپین‌ها، ایجاد گفت‌وگو، افزایش مشارکت و نزدیکی بیشتر با کاربران عنوان شده است.

رشد ۲۴ برابری تعداد کاربران و ۱۵ برابری حجم معادلات طلاین در سال ۱۴۰۳ 1

طبق گزارش، در این سال، میزان رضایت کاربران از پاسخگویی تلفنی ۸۷ درصد و از پاسخگویی آنلاین ۹۲ درصد اعلام شده است.

اقدامات طلاین برای بهبود تجربه کاربری

طلاین در بخشی از گزارش سالانه خود به اقدامات انجام‌شده برای بهبود تجربه کاربران اشاره کرده است. این اقدامات عبارتند از:

  • به‌روزرسانی طراحی سامانه برای تجربه کاربری روان‌تر

  • بهینه‌سازی فرآیند ثبت سفارش

  • ارتقای امکانات خدمات پس از فروش

  • استفاده از فناوری‌های نوین برای افزایش امنیت، سرعت و کارایی

از جمله اقدامات آینده طلاین در حوزه تقویت پشتیبانی نیز می‌توان به افزایش سرعت پاسخگویی با افزودن تیم‌های تخصصی، توسعه فنی چت‌بات‌ها و پشتیبانی و همچنین ارتقای منابع راهنما و آموزش برای کاربران اشاره کرد.

محورهای اصلی برنامه‌های آتی

همچنین این پلتفرم، سال ۱۴۰۴ را سالی برای خلق تجربیات نو، پاسخگویی دقیق‌تر به نیاز کاربران و تثبیت جایگاه خود به‌عنوان برند پیشرو در بازار آنلاین طلای آب‌شده هدف‌گذاری کرده است. برنامه‌های این سال بر توسعه و نوآوری مستمر، بازنگری و به‌روزرسانی استراتژی‌ها، تثبیت جایگاه برند در بازار و طراحی و عرضه خدمات و محصولات جدید متمرکز خواهد بود.

به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آچاره