مروری بر کمپین «امتحانش رو پس داده» شودر
فهرست مطلب
شودر یکی از فعالان بازار شیرآلات ایران اخیراً با همراهی آژانس بادکوبه یک کمپین اجرا کرده است که در این مطلب به بررسی مواردی از این کمپین خواهیم پرداخت.
چون جزئیات مهم است
روابطعمومی مجموعه درباره شعار «چون جزییات مهم است» گفت: «شودر که در تمامی رستههای محصولی شیرآلات محصول ارائه میکند و سالهاست به عنوان یک برند ایرانی در این بازار فعالیت دارد، مدتهاست هسته ارتباطیاش را حول امکان و مزیت «جزئیات» شکل داده است؛ چنانکه در محتواهای یکی دو سال اخیرش در شبکههای اجتماعی تمرکز روی این مفهوم به انحاء مختلف به چشم میخورد. شعار این برند نیز حول همین مفهوم است: «چون جزئیات مهم است.»
اهمیت بالای خدمات پس از فروش در فعالیتهای ارتباطی شودر
نکته مهم دیگری که در فعالیتهای ارتباطی شودر به چشم میخورد خدمات پس از فروش است. بطور مثال در وبسایت شودر «شودر سرویس» یکی از بخشهای اصلی منو است و در بخش درباره ما ارزشهای برند اینگونه عنوان شده:مسئولیت پذیری، احترام، پایداری، توجه به جزئیات، پیشرو. در ادامه نیز بخشی تحت عنوان مشاوره رایگان و پشتیبانی مادام العمر به چشم میخورد که باز هم اهمیت بالای خدمات پس از فروش در این برند را به رخ میکشد.
کمپین ۳۶۰ «امتحانش رو پس داده»
تیرماه امسال، شودر کمپینی با عنوان «امتحانش رو پس داده» را در فضای محیطی در شهرهای تهران و اصفهان اجرا کرد. تبلیغات تلویزیونی و تبلیغ در فضای دیجیتال از رسانههای این کمپین بوده است.
«امتحانش رو پس داده» پیامی گویا و رسا، در کنار نامونشان برند و تصاویری از محصول در فاز محیطی و دیجیتال این کمپین به نظر اجرایی قابلقبول داشته؛ در فاز تلویزیونی هم همانطور که در ادامه میبینیم طی ۴ ویدیوی یکپارچه به مزیتهای زیر میپردازد:
- تنوع
- کیفیت، مقاومت کالا و کارایی
- زیبایی و طراحی
- خدمات پساز فروش
- نصب راحت و دوام
در فاز تلویزیونی هم همانطور که در ادامه میبینیم طی ۴ ویدیوی یکپارچه به مزیتهای زیر میپردازد.
چهار پرسونای اصلی کمپین اخیر شودر
پرسوناهایی که در ویدیوها محصول را به مخاطب توصیه و مزیتها را برمیشمرند در چهار دسته قرار میگیرند.
- سازنده واحدهای ساختمانی
- خانم خانهدار
- طراح داخلی
- فروشنده کالاهای ساختمانی