گزارش سال آژانس گهواره منتشر شد؛ ۲۱ برند حوزهی مادر و کودک با گهواره همکاری کردهاند
فهرست مطلب
آژانس دیجیتال مارکتینگ منصوب به اپلیکیشن گهواره (همیار تربیت کودک و بارداری) باتوجه به سالی که سپری کرد گزارشی از تغییرات و چالشهای خود و همینطور کمپینهایی که در سال ۱۴۰۲ اجرا کرده، منتشر کرده است که در آن میخوانیم نرخ ریتنشن مشتریان B2B این آژانس، ۷۰ درصد رشد را تجربه کرده است.
برای مطالعه نسخه کامل گزارش میتوانید از این لینک استفاده کنید.
نگاه کلی به گهواره؛ ۱۵۰هزار کاربر فعال روزانه
«پینو بیبی»؛ کمپین بهاره گهواره
در گزارش آژانس گهواره میخوانیم که این کمپین به مدت ۲ ماه در فصل بهار اجرا شد و برندینگ عمومی آن با هشتگ «من بزرگ شدم» ۳۱ میلیون ایمپرشن در اپلیکیشن، سایت و اینستاگرام گهواره بهمراه داشت.
آژانس گهواره در گزارش خود هدف این کمپین را «جانمایی برند پینو بعنوان متخصص علمی حوزه والدگری» معرفی کرده است.
همچنین بواسطه پر کردن پرسشنامهایی قبل و بعد از کمپین در جامعه آماری ۵ هزار نفری، آژانس گهواره اعلام میکند که پس از اجرای کمپین نرخ رشد انتخاب برند پینوبیبی در بین رقبا ۵ برابر رشد داشته است.
و آگاهی از برند پس از این کمپین، ۲۰ درصد رشد را تجربه کرده است.
«مایبیبی»؛ کمپین پاییزه گهواره
این کمپین بمدت یک ماه و با هدف آگاهی مخاطبان از محصولات پوشک شورتی و دستمال مرطوب توسط آژانس گهواره اجرا شد و همچنین گهواره در گزارش خود «راهاندازی کلاب اختصاصی برند در اپلیکیشن» را با حضور ۵۰۰۰ عضو فعال یکی دیگر از دستاوردهای این کمیپن معرفی کرده است.
در گزارش میخوانیم این کمپین ۱۰ میلیون ایمپرشن در اپلیکیشن، ۱میلیون ایمپرشن در سایت و ۴۰۰ هزار ایمپرشن در اینستاگرام برای گهواره بدنبال داشت.
زمستان و «کمپین فول تایم» از گهواره
این کمپین در یک بازه ۳ ماهه در زمستان ۱۴۰۲ اجرا شده است و گهواره هدف این کمپین را «آگاهی مخاطبان از برند دستمال کاغذی فولتایم» برشمرده است. همچنین برای این کمپین نیز در گزارش میخوانیم ۱۹ میلیون ایمپرشن در اپلیکیشن، ۳ میلیون ایمپرشن در سایت و ۴۵۰ هزار ایمپرشن در اینستاگرام برای گهواره بدنبال داشته است.
و همچنین بواسطه یک پرسشنامه یکسان قبل و بعد از کمپین، گهواره گزارش کرده است که در یک جامعه آماری ۴ هزار نفری نرخ رشد آگاهی از برند در این کمپین ۸ درصد رشد را تجربه کرده است.
فضای رسانهای اختصاص داده شده در یک نگاه کلی
براساس آماری که آژانس گهواره منتشر کرده است بیشترین CTR متعلق به کانال ارسال پیامک بوده که میانگین ۸٪ را به خود اختصاص داده است.
نزدیک به یک سوم از کاربران گهواره را افراد با سن ۱۸ تا ۲۴ سال تشکیل میدهند
برای اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت آژانس دیجیتال مارکتینگ گهواره مراجعه کنید.