«چه کششی!»؛ اتوبوسهای برندد کاله برای محصول پنیر پیتزا
فهرست مطلب
پنیر پیتزای کاله به تازگی کمپینی با شعار «چه کششی» را اجرا کرده است. این کمپین با هدف معرفی سبد پنیر پیتزا موزارلا و تاپینگ پیتزا اجرا شده است.
برند کاله برای لانچ محصولات در تحقیقات بازار، ابعاد مختلف مصرف پنیر پیتزا که برای مصرفکننده با اهمیت بوده است را بررسی کرده است. روابط عمومی این مجموعه پیرامون دستاوردهای این بررسی توضیح میدهد: «موارد مصرف پنیر پیتزا در خانوادهها در حال تغییر است. در دنیای سریع امروز تهیه یک غذای ساده و خوشمزه که تجربهای نو از طعم را در اختیار خانواده قرار دهد٬ مادر خانواده به عنوان اصلیترین مخاطب، نیاز دارد که غذایی خوشمزه و باب طبع کودک را در کمترین زمان تهیه کند. پنیر پیتزا به مادر اجازه میدهد خلاقیت خود را گسترش دهد و طعمهای جدیدی درست کند که مورد پسند خانواده است.استفاده از پنیر پیتزا باعث میشود سرآشپز خانه بتواند خلاقیت خود را در درست کردن غذاهای همه پسند گسترش دهد و موقع سرو غذا لبخند بر لب همه اعضای خانواده بنشاند. با این حساب پنیر پیتزا دیگر فقط مختص پیتزا نیست بلکه دامنه حضورش در غذاهای دیگر هم گسترش یافته است. کاله٬ به عنوان تولیدکننده برتر انواع پنیرهای متنوع و باکیفیت، پنیر پیتزا، موزارلا و کم چرب را در سبد محصولات خود دارد و برای ساختن وعدهای لذتبخش و هیجانانگیز در کنار خانواده است.»
«هیجان پیوسته»؛ ترکیبی از هیجان و کشسانی پنیر
همچنین این مجموعه درباره شعار کمپین، طراحی بصری و هدف کمپین عنوان میکند: «راهکارهای خلاق این کمپین بر اساس بینش مخاطب و نیاز او طراحی شد. ترکیب هیجان و کشسانی پنیر، مفهومی به اسم «هیجان پیوسته» را به وجود آورد که در کمپین از آن استفاده و بر همین اساس شعار «چه کششی» طراحی شد. شعار بر اساس احساسی است که در هنگام دیدن پنیر پیتزای کش آمده، با هیجان زیاد گفته میشود. طراحی تصاویر اصلی کمپین با هدف نشان دادن محصول و ویژگی آن اجرا شده است و غذاهای آشنا، عهدهدار معرفی محصول و کشش آن شدند.»
اولین نقاط تماس با مخاطب؛ بیلبورد، عرشه و استرابورد
کاله کمپین پنیر پیتزا خود را در ۸ شهر مختلف ایران برگزار کرد. شهرهای رشت، بندر عباس، کرمان، شیراز، اصفهان و تهران میزبان این تبلیغات بودند. طرح اصلی کمپین بر روی بیلبورد، عرشه و استرابورد به نمایش درآمد تا اولین مواجه مخاطب با محصولات در این فضاها شکل گیرد. این مجموعه با اشاره به تبلیغات محیطی اتوبوسهای شهری میگوید: «کمپین پنیر پیتزای کاله بر روی بدنه اتوبوسها در حال اجرا است تا این کشش لذت بخش در حرکت و مقابل دیده مخاطبان باشد. همچنین برند کاله جهت ایجاد ارتباط نزدیک با مخاطب و ایجاد تجربه مصرف محصولات و معرفی بستهبندیهای جدید پنیر پیتزا، اکتیویشن محیطی را هم در برنامه تبلیغاتی خود دارد.»
در ادامه نیز کمپین تبلیغاتی پنیر پیتزا با حضور در فضای شبکههای اجتماعی ادامه پیدا کرد و افراد اینفلوئنسر اینستاگرام محصولات جدید را به مخاطبان معرفی کردند.