
تبلیغ اسنپپی و کلور جذابترین ویدیوهای تبلیغاتی بهمن و اسفند شدند

فهرست مطلب
پلتفرم طاووس، زیر مجموعه آژانس فستکلیک که یک پلتفرم انتشار ویدیوهای تبلیغاتی است، طی گزارشی ویدیوهای با نرخ جذابیت بالای دو ماه اخیر را به دیام برد اعلام کرده است.
نرخ جذابیت بر اساس شاخص پخش کامل ویدیو و نرخ CTR به دست میآید. از جمع این دو شاخص که تقسیم بر مجموع نمایش تبلیغ میشود نرخ جذابیت حاصل میشود که این نرخ مشخص میکند کدام ویدیوهای تبلیغاتی بیشترین میزان تاثیرگذاری و تبدیل را در این بازه زمانی داشتهاند.
ویدیوهایی که بالاترین نرخ جذابیت را داشتهاند
این ویدیوها در ۲ ماه اخیر در لیست پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس رتبه گرفتهاند:
تبلیغ اسنپپی و کلور
این ویدیوهای تبلیغاتی با ۱۲ درصد نرخ جذابیت، بیشترین توجه را در میان ویدیوها بهدست آوردند.
تپسی، فلای تودی و ازکی
ویدیوهای تپسی، ازکی و فلای تودی با ۱۱ درصد جذابیت در رتبه بعدی این لیست جای گرفتهاند.
تبلیغ دوو، ماز و کلاسینو
ویدیوهای تبلیغاتی کلاسینو، ماز و دوو با ۱۰ درصد جذابیت در رتبههای بعدی این لیست جای گرفتهاند.
تبلیغ تپسیشاپ، اسنپ بیمه، استیل البرز و بیمه بازار
ویدیوهای اسنپ بیمه، استیل البرز، بیمهبازار و تپسی شاپ با نرخ جذابیت ۹ درصد در انتهای این لیست قرار گرفتند.
رسانه دیام برد با همکاری مجموعه طاووس، گزارش برترین ویدیوهای تبلیغاتی هر ماه را منتشر میکند. منتظر مطالب بعدی و لیست جذابترین ویدیوهای تبلیغاتی باشید.
شما کدام ویدیوها را ویدیو برتر و تاثیرگذارتری دیدید؟
مطالب پیشنهادی

تجربه ۱۰+ ساله سعادت رنت در صنعت اجاره خودرو در ایران و خاورمیانه
