کمپینهای جاباما، بلوبانک و دیجیکالا برترین کمپینهای تبلیغات محیطی آذرماه شهر تهران
دیام برد در ادامهی روند هر ماه خود، کمپینهای محیطی برتر شهر تهران از نظر مخاطبین را که عموما متخصصین مارکتینگ و فعالین این حوزه هستند پس از نظرسنجی و ارزیابی آنها، تعیین و منتشر میکند.
این کمپینهای محیطی در آذر ماه در سطح شهر تهران به نمایش درآمدهاند و اخیرا در صفحه اینستاگرام دیام برد به نظرسنجی گذاشته شدهاند که بیش از ۲ هزار نفر از مخاطبین در آن شرکت کردند. نتایج نظر مخاطبین و میزان موفقیت این کمپینها را در ادامه میبینیم.
تبلیغات پلتفرم جاباما، بلوبانک و دیجیکالا به ترتیب با ۸۲، ۷۳ و ۷۱ درصد ارزیابی مثبت در صدر لیست کمپینهای موفق شهر تهران بودهاند.
پس از آنها ماکت ناسا الکتریک با ۵۷ درصد نظر مثبت در رده چهارم این ارزیابی قرار گرفت.
کمپینهای محیطی بانک سامان، پلتفرم اعتباردهی آنلاین تارا و توبانک که پلتفرم مجازی بانک گردشگری است به ترتیب با ۳۶، ۳۵ و ۲۵ درصد نظر مثبت در رده پنجم، ششم و هفتم ارزیابی این ماه قرار گرفتند.
کمپینهای محیطی محصولات میهن، اکتیو، بیمه دی و اپلیکیشن لنز به ترتیب با ۲۰، ۱۶، ۱۵ و ۱۰ درصد نظر مثبت مخاطبین در ضعیفترین کمپینهای محیطی آذر ماه شهر قرار گرفتند.
نظر شما پیرامون بیلبوردهای این ماه شهر تهران چه بود؟ کدام کمپین محیطی نظر شما را به خود جلب کرد؟