
وبینار رایگان خطاهای رایج در تحقیقات بازار

فهرست مطلب
فصل جدید وبینارهای دیام برد آغاز شده و این وبینار، اولین قسمت از سومین فصل وبینارهای رایگان دیام برد بوده و تا به حال ۵۵ وبینار رایگان برگزار شده است که در سایت ایسمینار میتوانید به تمامی وبینارها دسترسی داشته باشید.
تحقیقات بازار، یکی از ارکان اساسی تصمیمگیریهای تجاری و راهبردی در سازمانها و کسبوکارها به شمار میرود. با این حال، کیفیت و اعتبار نتایج این تحقیقات به شدت وابسته به دقت در طراحی، اجرای صحیح و تحلیل علمی دادههاست. متأسفانه، در بسیاری از پروژههای تحقیقاتی، خطاهایی رایج و تکرارشونده مشاهده میشود که میتوانند اعتبار کل پژوهش را زیر سؤال ببرند یا تصمیمگیریها را به بیراهه ببرند.
در این وبینار با تمرکز بر سه حوزه اصلی—طراحی، اجرا و تحلیل در تحقیقات بازار—به بررسی خطاهای رایج و پرتکراری خواهیم پرداخت که ممکن است حتی توسط پژوهشگران باتجربه نیز نادیده گرفته شوند. هدف این وبینار، آشنایی با این خطاها و پیشنهاد راهکارهایی برای پیشگیری از بروز آن به همراه ارائه نمونههای واقعیست، تا بتوانید تحقیقات دقیق، قابل اعتماد و اثربخشتری انجام دهید.
سرفصلها
- خطاهای رایج در طراحی و صورتبندی
- خطاهای رایج در اجرا
- خطاهای رایج در تحلیل
حامی رویداد
آژانس تبلیغات آنلاین جیمکس ادز
