لانچ
رویدادهای آنلاین اخبار
آغاز فصل جدید وبینارهای آموزشی دی‌ام برد

وبینار رایگان خطاهای رایج در تحقیقات بازار

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 1 دقیقه
وبینار رایگان خطاهای رایج در تحقیقات بازار

فصل جدید وبینارهای دی‌ام برد آغاز شده و این وبینار، اولین قسمت از سومین فصل وبینارهای رایگان دی‌ام برد بوده و تا به حال ۵۵ وبینار رایگان برگزار شده است که در سایت ایسمینار می‌توانید به تمامی وبینارها دسترسی داشته باشید.

تحقیقات بازار، یکی از ارکان اساسی تصمیم‌گیری‌های تجاری و راهبردی در سازمان‌ها و کسب‌وکارها به شمار می‌رود. با این حال، کیفیت و اعتبار نتایج این تحقیقات به شدت وابسته به دقت در طراحی، اجرای صحیح و تحلیل علمی داده‌هاست. متأسفانه، در بسیاری از پروژه‌های تحقیقاتی، خطاهایی رایج و تکرارشونده مشاهده می‌شود که می‌توانند اعتبار کل پژوهش را زیر سؤال ببرند یا تصمیم‌گیری‌ها را به بیراهه ببرند.

رایگان ثبت‌نام کنید.

در این وبینار با تمرکز بر سه حوزه اصلی—طراحی، اجرا و تحلیل در تحقیقات بازار—به بررسی خطاهای رایج و پرتکراری خواهیم پرداخت که ممکن است حتی توسط پژوهشگران باتجربه نیز نادیده گرفته شوند. هدف این وبینار، آشنایی با این خطاها و پیشنهاد راهکارهایی برای پیشگیری از بروز آن به همراه ارائه نمونه‌های واقعی‌ست، تا بتوانید تحقیقات دقیق‌، قابل اعتماد و اثربخش‌تری انجام دهید.

سرفصل‌ها

  • خطاهای رایج در طراحی و صورت‌بندی
  • خطاهای رایج در اجرا
  • خطاهای رایج در تحلیل

حامی رویداد

آژانس تبلیغات آنلاین جی‌مکس ادز

وبینار رایگان خطاهای رایج در تحقیقات بازار 1

نجوا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

نجوا