فهرست مطالب

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همیشه این دغدغه در تیم‌های بازاریابی وجود داشته که چگونه بتوانیم بین جذب کاربر، فعال‌سازی و نگهداشت آن، تعادل مناسبی برقرار کنیم. بازاریابی رشد یا Growth marketing روشی است که می‌تواند در این امر به ما کمک کند، زیرا برخلاف روش‌های دیگر تمرکز آن فقط روی یکی از این حوزه‌ها نیست و نگاهی جامع‌تر در راستای رشد پیوسته و بلندمدت دارد.
در این وبینار مفاهیم پایه‌ای بازاریابی رشد و المان‌های اصلی آن را با هم دوره خواهیم کرد. سپس روی زیرساخت‌ها، ابزارها و تاکتیک‌های موثر در بازاریابی رشد صحبت خواهیم کرد و در نهایت نمونه‌های موفق از شرکت‌های پیشرو در اجرای بازاریابی رشد را بررسی خواهیم کرد.

در این وبینار یاسر اباسهلی، مدیر بازاریابی رشد نوبیتکس به موضوع تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و هک رشد می‌پردازد.

از اینجا رایگان ثبت‌نام کنید

معرفی مدرس

یاسر اباسهلی دانش آموخته‌ی MBA دانشگاه تهران و مهندسی مکانیک از دانشگاه شریف است . از سال ۹۶ در حوزه دیجیتال مارکتینگ، محصول و رشد مشغول به فعالیت بوده و هم اکنون مدیر تیم بازاریابی رشد (Growth marketing) شرکت نوبیتکس است. و قبل از آن در اسنپ‌فود و تپسل مشغول به کار بوده است. همچنین به عنوان مشاور بازاریابی دیجیتال در کنار کسب‌وکارهایی مثل “چشم بورس” و “داران” حضور داشته است.

با ثبت‌نام در این وبینار، ویدیو وبینار در پنل شما قرار خواهد گرفت.

سرفصل‌ها

  • مراحل و مدل‌های بازاریابی رشد
  • تکنیک‌ها و ابزارهای بازاریابی رشد
  • پیاده‌سازی بازاریابی رشد
  • نمونه‌های عملی

 

 حامیان

آژانس ارتباطات بازاریابی فیلیپ

سرویس ایمیل مارکتینگ پاکت

وبینار رایگان تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و هک رشد با مدیر بازاریابی ارشد نوبیتکس 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *