رویدادهای آنلاین
وبینار رایگان چگونه برند کارفرمایی قوی بسازیم؟
تحریریه دیامبرد
11 اسفند 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
هر شرکت و مجموعهای که با جذب نیروی متخصص سر و کار دارد، باید برند کارفرمایی جذابی داشته باشد تا این افراد تمایل به همکاری با آن شرکت را داشته باشند و به اصطلاح کارکردن در آن شرکت برای کارجویان جذاب باشد.
برند کارفرمایی به نوعی ترجمهی برند سازمان به زبان منابع انسانی است. برندسازی کارفرمایی، یک پروسه است و باید این کار در سازمان شما جریان داشته باشد و حداقل یک نفر مسئول آن باشد و همیشه حواسش به این بخش باشد.
شما در پروسه برندسازی کارفرمایی مدام باید روند فعالیت خود را بررسی کرده و پروسهها و اقدامات برندسازی کارفرماییتان را بازنگری نمایید.
برای ثبتنام رایگان در این وبینار اینجا کنید.
سرفصلها
- برند کارفرمایی چه هست و چه نیست؟
- برندسازی کارفرمایی در ایران و چگونه این پوزیشن را به عنوان یک شغل برای مسیر شغلیمان انتخاب کنیم؟
- چرا روی برندکارفرمایی کار کنیم؟
- برند کارفرمایی چه ارتباطی با برند شرکت دارد؟
- مسیر برندسازی کارفرمایی
- ارزش پیشنهادی کارفرما و مثال های آن
\
با ثبتنام در وبینار، ویدیو وبینار در پنل شما قرار خواهد گرفت.
سرویس تحلیل رفتار کاربران سایت وبمتریک
سرویس ایمیل مارکتینگ پاکت
نظرات
مطالب پیشنهادی
اخبار
مطالعه
CGI نه چندان فیک گارفیلد در کمپین جدید Sony Pictures
مرجان عبدی
1 روز پیش
اخبار
مطالعه
ادتاک، دورهمی تبلیغات شهر شیراز توسط آژانس ارتباطات برند شیراز برگزار میشود
مهدیه اسماعیلی
1 روز پیش
مصاحبهها
مطالعه
مدیرعامل گروه آچاره: به عنوان بازوی بازاریابی در کنار بخش سنتی هستیم
مهدیه اسماعیلی
4 روز پیش
اخبار
مطالعه
الگوریتم جدید اینستاگرام با محتواهای کپی شده مقابله میکند
مهسا بهادری
4 روز پیش