وبینار راهاندازی گوگل ادز و ساخت اولین کمپین تبلیغ در گوگل با مرجان فتاح
فهرست مطلب
در این وبینار از سری وبینارهای تخصصی دیام برد، مرجان فتاح مدیر پرفورمنس لندو و فروشگاه اینترنتی تیمچه پیرامون مفاهیم و پارامترهای اولیه و کاربردی کمپینهای گوگل ادز صحبت خواهد کرد، مدلهای مختلف نمایش تبلیغات گوگل رو بررسی میکند و در ادامه با شیوه کلی ساخت کمپینهای سرچ گوگل و اجزای کلیدی از جمله مدلهای قیمتگذاری،تبلیغ نویسی و…آشنا خواهید شد.
۴ دلیل مهم برای شروع تبلیغات گوگل ادز
۱-دسترسی گسترده به مخاطب
گوگل بهراحتی میتواند هر آدمی که از اینترنت استفاده میکند را در دامنه تبلیغات خود قرار دهد.
۲-یافتن مخاطب بالقوه
گوگل ادز بهسرعت میتواند درک کند دقیقا چه نوع از آدمها مخاطب بالقوه شما هستند و آنها را برای شما هدف قرار میدهد. و دقیقا زمانی که کاربر دنبال خدمت یا کالای خاصی است، مرتبطترین تبلیغ ممکن به او نشان داده میشود.
۳-سرعت اجرا
گستردگی جایگاههای تبلیغاتی گوگل ادز در کنار امکان نمایش تبلیغات به تعداد زیادی از کاربران اینترنت، گوگل را در سرعت اجرای تبلیغات بیرقیب میکند.
۴-کاهش هزینه تبلیغات
با استفاده از دادههای کاربردیای که گوگل ادز از نتایج کمپینها به ما میدهد، میتوان کمپینها را بهراحتی بهینه کرد و به مرور هزینه تبلیغات و نرخ تبدیل حاصل از آن را افزایش داد.
سرفصلهای این وبینار
-گوگل ادز چیست؟
-مدلهای مختلف کمپینهای گوگل ادز
-ساختار کمپین سرچ گوگل
-keyword match types
-تبلیغ نویسی
-هزینه تبلیغات و استراتژیهای قیمتگذاری
-extentions
-ad schedule
-location
-bid adj
-action
-پارامترهای اندازهگیری ( impressions,click,CTR,CPC,QS…)
-چرا تبلیغ من نمایش نمیگیرد؟
حامیان این وبینار
نوشتین رایگان اما 53 تومنی ست که!
وبینار رایگان بود. این ویدیوش هست که باید خریداری بشه