رویدادهای آنلاین
وبینار برندسازی دیجیتال برای استارتآپها و کسبوکارهای کوچک
مرجان عبدی
27 تیر 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه
فهرست مطلب
این وبینار از سری دوم وبینارهای دیام برد است که در روز یکشنبه مورخ ۳ مرداد برگزار میشود.
برندسازی در استارتآپها و کسبوکارهای کوچک + رویکرد دیجیتال محور در برندسازی
مجید قاقازانی
مجید قاقازانی مدیر ارتباطات بازاریابی بیمیتو و ازکی مروری بر مفاهیم پایهای برند و برندینگ خواهد داشت و نیازهای برندینگ در فضای دیجیتال و استارتاپها را بررسی خواهد کرد.
پس از آن به طرح موضوع، بررسی نمونهها و استارتاپهای ایرانی با رویکرد برندینگ و نیز تفاوت برندینگ در بیزنسهای کوچک و متوسط پرداخته میشود.
راههای ساده و کاربردی در سنجش آگاهی از برند و نیز نمونههای موفق برندینگ در استارتاپ های ایرانی از دیگر مباحثی است که در این وبینار به آن پرداخته خواهد شد.
سرفصلهای این وبینار
- درباره برند
- برندینگ
- جایگاه برند
- ارزش پیشنهادی برند | Brand Value Proposition
- عصاره برند
- هویت برند
- برند پرسونا
- سنجش موفقیت برند
- نحوه تصمیمگیری در برندینگ
- اهمیت سفر مشتری در برند سازی
- برندینگ در ایکامرسها
- برندینگ در مارکت پلیسها
- رویکرد دیجیتال محور در برندسازی
- راه های سنجش آگاهی برند در استارتآپها
- نقاط تماس در برند – نمونه ایرانی
- راهکارهای توسعه برند (استراتژی توسعه برند)
حامیان این وبینار
نظرات
مطالب پیشنهادی
هوش مصنوعی مولد بازاریابی چابک را متحول میکند
کیمیا منصوری
لوگوی زومجی جدید شد
تحریریه دیامبرد
تبلیغات برای جذب بیمار ممنوع است
الهه صالحی