زمان مطالعه: < 1 دقیقه

با ظهور روش‌های پرفورمنسی برای جذب مشتریان، تکیه بر داده‌ها برای پیدا کردن راه‌های جذب متداول شد، اما همچنان تکنیک‌های خلاقیت و ایده‌یابی نقش مهمی در جذب مشتری دارند.
در این وبینار، یاد می٬گیریم چگونه با استفاده از روش‌های خلاقانه و ترکیب آن با علم داده، و kpi گذاری بهترین اثربخشی را در مارکتینگ داشته باشیم. در همین راستا از نورومارکتینگ هم صحبت خواهیم کرد.

در این وبینار رایگان ثبت‌نام کنید

مدرس این وبینار جذاب امیر جباری است. او در رزومه خود مدیریت مارکتینگ برندهای نام‌آشنا در صنایع متنوع را دارد:
مدیر ارشد مارکتینگ دکتردکتر
مدیر ارشد مارکتینگ گروه مالی امید
مدیر مارکتینگ کارگزاری مفید
مدیر مارکتینگ گروه محصول کاله
مدیر مارکتینگ محصول هواوی

با ثبت‌نام در این وبینار، ویدیو وبینار رایگان در پنل شما قرار می‌گیرد.

حامیان

سرویس ایمیل مارکتینگ پاکت
مارکت وردپرس ژاکت

وبینار رایگان خلاقیت و ایده‌یابی با داده در مارکتینگ، با مدیر ارشد بازاریابی دکتردکتر 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *