![وبینار رایگان برنامهریزی و سنجش اثربخشی رسانه در کمپینهای تبلیغاتی با مهکامه مدرسی 8 وبینار رایگان برنامهریزی و سنجش اثربخشی رسانه در کمپینهای تبلیغاتی با مهکامه مدرسی](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/05/Cover-36-300x169.png)
وبینار رایگان علی آقایی مدیر مارکتینگ اتاقک؛ اجرای استراتژی تبلیغات دیجیتال بر اساس مدل 5M
![وبینار رایگان علی آقایی مدیر مارکتینگ اتاقک؛ اجرای استراتژی تبلیغات دیجیتال بر اساس مدل 5M 1 وبینار رایگان علی آقایی مدیر مارکتینگ اتاقک؛ اجرای استراتژی تبلیغات دیجیتال بر اساس مدل 5M](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2023/01/webstie.png)
مدل 5M مدلی است که معمولا برای تدوین استراتژی برنامه های تبلیغاتی مورد استفاده شرکت ها قرار میگیرد. این مدل که براساس 5 فاکتور – ماموریت یا هدف، بودجه، پیام، رسانه و اندازه گیری بنا شده میتواند برنامه های تبلیغات دیجیتال شرکت ها را از لحاظ برنامهریزی و عملکردی ارتقا بخشد. در این وبینار نحوه استفاده از این مدل، معایب و مزایا را مورد بررسی قرار میدهیم. در وبینار ثبتنام کنید.
معرفی مدرس
علی آقائی، مدیر ارشد مارکتینگ شرکت اتاقک، تحصیل کرده کارشناسی ارشد MBA دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مهندسی نساجی است. از سال 90 در حوزه مارکتینگ و بازرگانی مشغول است ولی فعالیت خود را در حوزه دیجیتال مارکتینگ و در اکوسیستم استارتاپی از سال 96 به عنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ در شرکت فیلیمو آغاز کرد و پس از آن به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در مجموعه کیلید و مدیر کمپین های مارکتینگ در شرکت تیمآپ ادامه داد. وی از سال 99 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ و سپس مدیر ارشد مارکتینگ در شرکت اتاقک مشغول است.
سرفصلها
- مدل 5M چیست؟
- هدف (MISSION)
- بودجه (MONEY)
- پیام(MESSEAGE)
- رسانه(MEDIA)
- اندازه گیری(MEASURMENT)
با ثبتنام در وبینار ویدیو وبینار در پنل شما قرار میگیرد. از اینجا ثبتنام کنید.
حامیان
سرویس تحلیل رفتار کاربران سایت وبمتریک
سرویس ایمیل مارکتینگ پاکت
![بادکوبه](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/06/khodnevis-mob.jpg)