پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
رویدادهای آنلاین

وبینار رایگان علی آقایی مدیر مارکتینگ اتاقک؛ اجرای استراتژی تبلیغات دیجیتال بر اساس مدل 5M

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
3 بهمن 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه
وبینار رایگان علی آقایی مدیر مارکتینگ اتاقک؛ اجرای استراتژی تبلیغات دیجیتال بر اساس مدل 5M
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدل 5M مدلی است که معمولا برای تدوین استراتژی برنامه های تبلیغاتی مورد استفاده شرکت ها قرار میگیرد. این مدل که براساس 5 فاکتور – ماموریت یا هدف، بودجه، پیام، رسانه و اندازه گیری بنا شده می‌تواند برنامه های تبلیغات دیجیتال شرکت ها را از لحاظ برنامه‌ریزی و عملکردی ارتقا بخشد. در این وبینار نحوه استفاده از این مدل، معایب و مزایا را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در وبینار ثبت‌نام کنید.

معرفی مدرس

علی آقائی، مدیر ارشد مارکتینگ شرکت اتاقک، تحصیل کرده کارشناسی ارشد MBA دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مهندسی نساجی است. از سال 90 در حوزه مارکتینگ و بازرگانی مشغول است ولی فعالیت خود را در حوزه دیجیتال مارکتینگ و در اکوسیستم استارتاپی از سال 96 به عنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ در شرکت فیلیمو آغاز کرد و پس از آن به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در مجموعه کیلید و مدیر کمپین های مارکتینگ در شرکت تیمآپ ادامه داد. وی از سال 99 به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ و سپس مدیر ارشد مارکتینگ در شرکت اتاقک مشغول است.

سرفصل‌ها

  • مدل 5M چیست؟
  • هدف (MISSION)
  • بودجه (MONEY)
  • پیام(MESSEAGE)
  • رسانه(MEDIA)
  • اندازه گیری(MEASURMENT)

با ثبت‌نام در وبینار ویدیو وبینار در پنل شما قرار می‌گیرد. از اینجا ثبت‌نام کنید.

حامیان

سرویس تحلیل رفتار کاربران سایت وب‌متریک

سرویس ایمیل مارکتینگ  پاکت

وبینار رایگان علی آقایی مدیر مارکتینگ اتاقک؛ اجرای استراتژی تبلیغات دیجیتال بر اساس مدل 5M 1

خودنویس
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اشاره