پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
پادکست

پادکست دوازدهم، گفتگو ویدیویی با محمودرضا چمنی، مدیر بازاریابی گروه برندهای درسا

مرجان عبدی مرجان عبدی
3 دی 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه
پادکست دوازدهم، گفتگو ویدیویی با محمودرضا چمنی، مدیر بازاریابی گروه برندهای درسا
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در سومین قسمت از فصل جديد پادکست‌های دی‌ام برد میزبان محمودرضا چمنی هستیم که مدیر بازاریابی گروه برندهای درسا است و پیرامون موضوعات مختلف و چالش‌های این برند با او به گفتگو نشسته‌‌ایم.

محمودرضا چمنی درباره گروه برندهای درسا می‌گوید این برند ۴ لاین اصلی دارد که شامل لاین خانه (Home)، جواهرات، درسا کافه و فشن و مد می‌شود.

او دانش آموخته رشته MBA در دانشگاه McGill است، سپس بوسیله همکاری با شرکت کاله و پس از آن مجموعه تپسی وارد حوزه مارکتینگ شده است و چندین سال در فرانسه و کانادا در شرکت‌های بزرگی چون ShARE و AXA نیز فعالیت کرده است.

این قسمت از پاکست‌های دی‌ام برد را می توانید در کست باکس، شنوتو، آپارات و یوتیوب دی‌ام برد ببینید و بشنوید.

برخی از موضوعات جذابی که در گفتگو با با محمودرضا چمنی می‌شنوید:

  • اهمیت دیزاین
  • شکست بیزنس‌ها
  • اهمیت سواد مالی برای مارکترها
  • استراتژی‌های مارکتینگ درسا
  • جایگاه تکنولوژی در بیزنس
  • رابطه فشن و مارکتینگ در دنیا و در ایران

حامی این قسمت از پادکست

پلتفرم پرسش‌نامه آنلاین پرسلاین

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک