پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
پادکست

فصل جدید پادکست دی‌ام برد بصورت ویدیویی منتشر شد؛ با فرهاد نخعی مدیر مارکتینگ سن‌ایچ

مرجان عبدی مرجان عبدی
25 مهر 1402
زمان مطالعه: 4 دقیقه
فصل جدید پادکست دی‌ام برد بصورت ویدیویی منتشر شد؛ با فرهاد نخعی مدیر مارکتینگ سن‌ایچ
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دی‌ام برد پس از پایان فصل اول پادکست‌‌های خود این‌بار در فصل جدید پادکست‌ها به سراغ گفتگوی ویدیویی با متخصصان این حوزه رفته است و به صحبت پیرامون چالش‌های آن‌ها، انتقال دانش و تجربه آنها به صحبت و گپ‌وگفت پرداخته است.

فرهاد نخعی مهمان اولین قسمت از سری جدید پادکست‌های دی‌ام برد، مدیر مارکتینگ مجموعه عالیفرد است که برند شناخته شده سن‌ایچ از برند‌های اصلی این مجموعه است. فرهاد نخعی می‌گوید ۱۲ سال است که در این مجموعه درحال فعالیت است و این سال‌ها را بعنوان بهترین سال‌های شغلی خود عنوان می‌کند.

شما می‌توانید علاوه بر مشاهده ویدیو این گفتگو صمیمی و جذاب در آپارات و یوتیوب دی‌ام برد، فایل صوتی آن را نیز در پلتفرم‌های پادگیر همچون کست‌باکس و شنوتو گوش کنید.

مدیر مارکتینگ مجموعه عالیفرد با رشته مهندسی برق الکترونیک دانشگاه اصفهان تحصیلات خود را شروع کرد و در سال ۲۰۰۲ برای تحصیل به کشور هند رفت و در آنجا به تحصیل DBA و MBA پرداخت وعلاقه خود به این رشته را در این مسیر پیدا کرد.

فرهاد نخعی بعد از برگشت به ایران در شرکتی در حوزه طراحی ماشین آلات صنعتی مشغول به کار می‌شود و پس از مدتی به فعالیت در حوزه مارکتینگ روی می‌آورد. او می‌گوید از ابتدا به حوزه غذایی و محصولات fmcg علاقه داشته و در این راستا در مجموعه‌هایی مثل پگاه و مهرام نیز برای مدتی مشغول به کار بوده است و سپس به مجموعه عالیفرد پیوسته است.
او در مورد تسلط خود در این حوزه می‌گوید: «همکاری با این مجموعه و اجرای کمپین‌های همه جانبه ما باعث شده ما مجبور باشیم همه‌چیز در این راستا را بشناسیم، به آن آگاه باشیم و تسلط اجرای همه موارد را داشته باشیم اما من به شخصه علاقه دارم دانش خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ را عمیق‌تر و تخصصی‌تر کنم.»

او همچنین «برپا بودن همیشگی نوآوری در تولید» را از مهم‌ترین دلایل همکاری ۱۲ ساله خود با شرکت عالی فرد می‌شمرد و ادامه می‌دهد: «این مجموعه در بازار همیشه سعی کرده تولیدات خود را با نوآوری همراه کند،‌مانند نوشیدنی‌های ورزشی و ایزوتونیک هاسکی، نوشیدنی‌های طبیعی NFC که بدون کنسانتره هستند یا اسموتی‌ها و … .  مجموعه ما همیشه سعی داشته به سلامت افراد و سلامت خانواده توجه داشته باشد و در این راستا در سبد محصولات تولیدی این محموعه، محصولاتی با شکر کمتر یا بدون شکر و بدون مواد افزودنی با تنوع تقریبا بالایی موجود است.
در زمینه افزایش قیمت مواد اولیه و در پی آن افزایش قیمت تمام شده محصولات ما، می‌توان گفت محصولاتی در سبد تولیدات مجموعه ما وجود دارد که تماما از لحاظ مالی و اقتصادی برای مجموعه ضرر است اما برای بالا نگه داشتن سواد و فرهنگ مصرف می‌توان گفت که باوجود ضررده بودن این محصولات ما همچنان در حال تولید آنها هستیم زیرا این کار را برای بالا نگه داشتن فرهنگ مصرف در کشور لازم می‌دانیم همچنین از طرفی نیز در پی تحریم‌های اقتصادی نبود شرکت‌های خارجی، مهاجرت و خارج شدن آنها از کشور ما، از نظر انتقال تجربه‌ایی که از طریق آنها اتفاق می‌افتاد نیز می‌تواند به‌نوبه‌ی خود  بسیار به ضرر تولیدکننده‌های ما باشد.»

فرهاد نخعی در راستای بیان دغدغه‌های خود در این عرصه گفت: «یکی از این دغدغه‌ها می‌تواند نسل z باشد. ارتباط برقرار کردن با نسل z مساله‌ایی هست که برای ما مهم است و درحال کار کردن روی آن هستیم و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، از طرفی از سن‌ایچ بعنوان یک برند جا افتاده انتظار نمی‌رود به‌یکباره سبک و سیاق خود را در این راستا تغییر دهد اما امسال به مدلی رسیده‌ایم که متوجه شدیم چگونه و چه فعالیت‌هایی در این زمینه می‌خواهیم داشته باشیم و این نسل را چکونه می‌توانیم بعنوان تاچ پوینت خود داشته باشیم.»

وی درباره بودجه بازاریابی و تبلیغات مجموعه می‌گوید: «در بودجه‌بندی تبلیغات هرچه پیش می‌رویم سهم بودجه فعالیت بازاریابی دیجیتال بیشتر می‌شود، در حال حاضر می‌توان گفت سهم بودجه تبلیغات در مجموعه ما بین تلویزیون، بیلبورد و در کنار آن دیجیتال و رسانه‌ها بصورت ۵۰، ۵۰ صرف می‌شود.»

این گفتگو را در آپارات تماشا کنید.

مدیرمارکتینگ مجموعه عالیفرد پیرامون مفهموم موفقیت اینگونه عنوان می‌کند: «موفقیت زمانی اتفاق می‌افتد که ساختار تیم طوری چیده شود که وابسته به «تو» نباشد. اگر خود را در جایی که دوست دارید باشید، فرض کنید، ببینید، برای رسیدن به آن نقطه برنامه‌ریزی کنید و مسیر ایجاد کنید مطماناْ به آن نقطه خواهی رسید.»

در کست‌باکس و شنوتو گوش کنید.

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک