پادکست ۸ دیام برد با نینا جابریپور مدیر بازاریابی گلدیران: فوتوفن تبلیغات محیطی و کمپینهای ۳۶۰ درجه
در این قسمت میزبان نینا جابریپور، مدیر بازاریابی گلدیران هستیم و پیرامون تبلیغات محیطی و کمپینهای ۳۶۰ درجه به گفتگو نشستهایم.
نینا جابریپور به سبب تحصیل و اخذ مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات از دانشگاه علامه، در ابتدا کار خود را بعنوان روزنامهنگار در حوزه PR شروع کرده است و سپس با کسب تجربههای بیشتر و علاقه به حوزه مارکتینگ وارد این حیطه شده و در حال حاضر مدیر مارکتینگ شرکت گلدیران است. نینا جابریپور در رزومه کاری خود سابقه همکاری ۷ ساله با ایرانسل دارد که به تدریج توانسته تیم مارکتینگ این شرکت را رشد و توسعه دهد. پادکست دیام برد را از اینجا گوش کنید.
در این اپیزود که با حمایت آژانس دیجیتال ماکان فراهم شده است بههمراه مدیر بازاریابی جیپلاس پیرامون تبلیغات محیطی صحبت میکنیم. یکی از نکاتی که در این اپیزود بهطور مفصل به آن پرداخته شده بحث شناخت عموم از تبلیغات محیطی است. هنگامی که صحبت از تبلیغات محیطی میشود ذهن عموم مخاطبان به سمت تبلیغات بیلبوردی سوق مییابد در صورتی که تبلیغات محیطی انواع گستردهتری دارد که مبلمان شهری، تبلیغات روی اتوبوس و حملونقل عمومی، تلوزیونهای شهری و … را شامل میشود.
در این اپیزود خواهید شنید:
- پراکندگی و جایگاههای کمپینهای محیطی چگونه باید باشد؟
- برای هر۱۲ ماه سال چه استراتژی باید داشته باشیم؟
- برای دست یافتن به آگاهی از برند چگونه میتوانیم از کمپینهای محیطی کمک بگیریم؟
- چه مشکلاتی در رابطه با آژانسها و برونسپاری کمپینهای محیطی وجود دارد؟
موضوعات بالا برخی از موارد جذابی هستند که در این ایپزود به آنها پرداخته شده است.
پیشنهاد میشود حتما تجربیات نینا جابری پور از اجرای کمپینهای محیطی، مشکلات و موانع، نحوه اتخاذ استراتژی و میزان بودجهبندی کمپینها را در این اپیزود بشنوید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
حامی این ایپزود
آژانس دیجیتال مارکتینگ ماکان