
اخبار
پادکست
از فراگیری تبلیغات رپگونه تا خاموشی بیلبوردها
قسمت سوم رادار، برنامه تحلیلی رخدادهای بازاریابی منتشر شد
دی ۸, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 1 دقیقه

هر هفته در برنامه «رادار» با یک کارشناس حوزه بازاریابی و تبلیغات، راجعبه مهمترین اخبار و کمپینهای هفته به گفت وگو میپردازیم. در این قسمت محمدحسن فرازمند، متخصص حوزه مارکتینگ مهمان ماست و با او به بحث و گفتوگو پیرامون مهمترین اتفاقات و کمپینهای یک هفته گذشته نشستهایم. اسپانسر ما در این اپیزود، آژانس ویدیومارکتینگ ویدو است؛ با ما همراه باشید:
فراگیری ویدیوهای تبلیغاتی رپگونه
– پیامکهای تبلیغاتی با موضوع آلودگی هوا
– open AI و جذب مدیر مارکتینگ
-نمایشگاه تبلیغات
-خاموشی بیلبوردها
-کمپینهای کاپو، تپسی، سفرمارکت و میکالف
شما همچنین میتوانید این اپیزود را از طریق آپارات و یوتوب و شبکههای اجتماعی دیام برد تماشا کنید.
نظرتان را در مورد این برنامه با ما در میان بگذارید.
مطالب پیشنهادی

کاربران بلو میتوانند خلاصهای از عملکرد مالی سال ۱۴۰۳ خود را ببینید
تحریریه دیامبرد

ایرانخودرو از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد
یاسمن منفرد

نسخه اولیه پلتفرم ملی هوش مصنوعی رونمایی شد
یاسمن منفرد
بسیار عالی