پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
مصاحبه‌ها

باقری، مدیرعامل داناپرداز: بیش از ۱۵۰۰ کسب‌وکار از CRM دانا استفاده می‌کنند

مهدیه اسماعیلی مهدیه اسماعیلی
16 تیر 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه
باقری، مدیرعامل داناپرداز: بیش از ۱۵۰۰ کسب‌وکار از CRM دانا استفاده می‌کنند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حاشیه ۲۷امین نمایشگاه الکامپ با میرسعید باقری، مدیرعامل داناپرداز درباره هدف این مجموعه از حضور در نمایشگاه و معرفی محصولات داناپرداز گفتگو کرده‌ایم.

میرسعید باقری، مدیرعامل داناپرداز پیرامون هدف این مجموعه از حضور در نمایشگاه به دی‌ام برد گفت: «ما بعد از سه سال با هدف توسعه بازار و معرفی محصولات جدیدمان در نماشگاه الکامپ حاضر شدیم. ما در این نمایشگاه نسل جدیدتر محصول CRM خود را معرفی کردیم که امکانات زیادی به آن اضافه شده است. در نرم‌افزار ITSM داناپرو نیز تغییراتی اعمال کرده‌ و آن را در نمایشگاه ارائه دادیم. محصول جدیدی هم داریم به نام دستیار مشاور املاک دانا که یک CRM تخصصی برای مشاورین املاک است. امیدواریم این محصول به فروش بیشتر مشاورین املاک کمک کند.»

او ادامه داد: «به طور کلی نمایشگاه محل مناسبی برای ارتباط شرکت‌ها با مشتریان جدید و تجدید دیدار با مشتریان قدیمی است. متاسفانه شرایط اقتصادی کشور باعث شده تا نمایشگاه هرسال نسبت به سال قبل ضعیف‌تر شود. به دلیلی چالش‌هاییکه شرکت‌ها در تامین مالی با آن مواجه هستند و همچنین عدم دسترسی به بازارهای  جهانی ناچارند تا حضور کمتری در نمایشگاه داشته باشند.»

«بیش از ۱۵۰۰ مشتری در سطح کشور داریم»

باقری درباره محصولات این مجموعه نیز توضیح داد: «نرم‌افزار CRM از محصولات پرفروش ما است و بیش از ۱۵۰۰ مشتری در سطح کشور داریم که شرکت‌های کوچک و بزرگی هستند که با امید تحول در فروش این محصول را تهیه کردند. این محصول به دو شکل ابری و محلی ارائه می‌شود. با امکاناتی مانند فرم‌ساز و فرآیندساز که این محصول دارد خیلی به آینده آن امیدواریم. بخش قابل توجهی از درآمد شرکت نیز از این محصول تامین می‌شود.»

مدیرعامل داناپرداز عقیده دارد، چالش‌هایی که شرکت‌های ایرانی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند بین شرکت‌ها مشترک است. او در این باره گفت: «مهم‌ترین آن برای شرکت‌هایی مثل ما عدم رعایت قوانین کپی‌رایت است. بسیاری از سازمان‌ها از محصولات کرک شده خارجی استفاده می‌کنند و همچنین عدم تعهد به الزام داشتن گواهینامه افتا مسائل داخلی است که شاید اگر حمایت از تولید داخل بیشتر شود، شرکت‌ها اوضاع بهتری داشته باشند. از طرفی عدم دسترسی به بازارهای جهانی و عدم دسترسی به فناوری روز دنیا مثل AWS ناچاریم خودمان برای آن راه حلی بی‌اندیشیم در صورتیکه اگر تحریم نبودیم می‌توانستیم چابک‌تر باشیم.»

«امیدواریم بتوانیم به بازارهای بزرگ‌تری دست پیدا کنیم»

باقری درباره چشم‌انداز این شرکت نیز توضیح داد: «با وجود سختی‌ها و دشواری‌هایی که وجود دارد امیدواریم نسل جدید پلتفرم دانا که در حال توسعه آن هستیم را تاپایان سال جاری ارائه دهیم. این بزرگ‌ترین اتفاق شرکت داناپرداز است که سعی شده با دگرگونی در واسط کاربری و تکنولوژی‌های جدید بتوانیم تحولات بزرگی در محصولات مان ایجاد کرده و به بازارهای بزرگ‌تری دست پیدا کنیم.»

او همچنین درباره راه‌های جذب مشتری توضیح داد: «درحوزه کاری ما استفاده از کانال‌های آنلاین دیجیتال‌ مارکتینگ می‌تواند به جذب مشتری بیشتر کمک کند. از طرفی سعی داریم با سایر شرکت‌ها همکاری کنیم. همچنین می‌خواهیم امسال با حضور در نمایشگاه‌های شهرستان‌ها و استان‌های مختلف در رویدادهای مختلف فناوری اطلاعات شرکت کنیم.»

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مهدیه اسماعیلی
مهدیه اسماعیلی
نظرات

اشاره