پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
یادداشت‌های متخصصین

وب اینگیج ابزاری که بیش از ۳۰۰ شرکت بزرگ به آن اعتماد کرده‌اند، چگونه به کمک مارکتینگ میاید؟

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
7 آبان 1400
زمان مطالعه: 4 دقیقه
وب اینگیج ابزاری که بیش از ۳۰۰ شرکت بزرگ به آن اعتماد کرده‌اند، چگونه به کمک مارکتینگ میاید؟

قبل از اینکه ببینیم چگونه می‌توان از ابزارهای مارکتینگ WebEngage برای بدست آوردن بهترین بازده استفاده کنیم بهتر است ببینیم واقعا وب اینگیج چه هست؟ WebEngage پلتفرمیست که خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های شخصی‌سازی شده داشته باشید و با استفاده از پوش نوتیفیکیشن، وب نوتیفیکیشن، ایمیل و راه‌های ارتباطی دیگر با کاربران خود ارتباط داشته باشید و اینگیجمنت آن‌ها را بالا ببرید. شما می‌توانید تنها در چند ثانیه یک کمپین را با استفاده از محصول خاص این پلتفرم یعنی Journey designer ایجاد کنید.

بیزینس‌های ابری می‌توانند از این ابزار برای افزایش نرخ بازگشت (Retention Rate) استفاده کنند. (درمورد ریتنشن مارکتینگ اینجا داشته بخوانید) این پلتفرم ابزارهای مختلفی را برای ارتباط گرفتن برندها با مشتریانشان توسعه داده است که در زیر لیستی از آن ها را میبینیم:

  • Mobile Push Notifications
  • Web Push Notifications
  • Email
  • In-app Messages
  • Whatsapp
  • Google Ads
  • Facebook Remarketing
  • SMS
  • Web Overlays
  • Survey

چرا وب اینگیج یکی از برترین پلتفرم‌های اتوماسیون بازاریابی در حال ظهور است؟

CRM این پلتفرم داده‌های کاربران، اتریبیوت‌ها و اکشن‌هایشان (به عنوان یک ایونت) را ذخیره می‌کند.  یکی از قابلیت‌های مهم این پلتفرم، سگمنت کردن و شخصی‌سازی عمیق داده‌های کاربران با استفاده از دیتاهای پروفایل، داده‌های رفتاری و شخص ثالث که از CRM دریافت می گردد، می‌باشد.

قابلیت ترکینگ بین دستگاه‌ها ما را در ایجاد تجربه شخصی‌تر و مرتبط‌تر بسیار کمک می‌کند. همچنین با استفاده از “Rolling Segments” می‌توان کرایتریاهایی داینامیک را ایجاد کرد که دست ما را در مقایسه با کوئری‌ها باز می‌گذارد. در نهایت شرکت‌ها می‌توانند کاربران را بر اساس ویژگی، رفتار و تکنولوژی‌ها دسته‌بندی کنند.

 

WebEngage ابزار بسیار قدرتمندی می‌باشد و قابلیت‌هایی دارد که آن را از سایز رقبا متمایز می‌کند. بیایید به بعضی از آن ها نگاهی داشته باشیم:

شخصی‌سازی

هر کاربر ترجیحات و عادات خرید متفاوتی دارد. بنابراین، آن‌ها می‌خواهند که به عنوان یک شخص منحصر به فرد حساب شوند که شما می‌توانید به راحتی با این پلتفرم، این کار را انجام دهید. به آنها پوش نوتیفیکیشن شخصی‌سازی شده و کمپین‌های ایمیلی ارسال کنید.

بهینه‌سازی فروش

بلیت‌ها، محصولات و بازده آن‌ها گویای روند خرید مشتری (Customer buying trends) است. با این ابزار می‌توانید استراتژی‌های مختلفی برای کمپین‌های تبلیغاتی خود ایجاد کنید.

کاهش نرخ خروج کاربران

WebEngage به شما در مورد جزئیات خرید و بازخودها اطلاعات مختلفی می‌دهد. داده‌ها را آنالیز و کمپین‌های جدید را ایجاد کنید تا کاربران را بازگردانید و نرخ خروج آن ها را کاهش دهید.

کاربران ارزشمند را پیدا کنید

منابع خود را در جاهای پر اهمیت استفاده کنید تا به برترین کاربران خود نشان دهید که برای شما مهم هستند و با این کار مشتریان خود را حفظ کنید.

کمپین‌های بازاریابی بهتری راه اندازی کنید

زمانی که کاربران خود را بشناسید، انتخاب‌های آن‌ها را خواهید دانست و می‌دانید که چه کسانی را چگونه باید مورد هدف قرار دهید.

WebEngage یکی از ابزارهای به صرفه برای بازاریابی در بازار است.

WebEngage برای کاربران خود ۳ پکیج ارائه کرده است:

Solo: ماهانه از ۱۹۹ دلار

Band: ماهانه ۸۹۹ دلار

Choir: ماهانه ۱۴۹۹ دلار

همچنین Orchestra برای آن دسته از مشتریانی در نظر گرفته شده است که می‌خواهند یک پکیج سفارشی‌سازی شده داشته باشند و بر اساس نیاز مشتری این پکیج قیمت گذاری می‌شود.

پلتفرم WebEngage در موارد زیر اطلاعات را با جزئیات ذخیره می کند:

  1. Leads
  2. Outbound Calls
  3. Accounts
  4. Campaigns
  5. Contacts
  6. Returns
  7. Vendors
  8. Issues Resolved
  9. Products
  10. Slow Moving Inventory
  11. Tickets Raised

چگونه می‌توان از WebEngage برای بهترین بازده استفاده کرد؟

کسب‌وکارهایی که از WebEngage استفاده می‌کنند داده‌های زیادی را از طریق آن تولید می‌کنند. علاوه بر این شما احتمالا از ابزارهای دیگری همچون گوگل آنالیتیکس، گوگل ادز، فیسبوک، توییتر و … استفاده می‌کنید که آن ها نیز اطلاعات بسیاری به شما می‌دهند. خب مشکل کجاست؟ مشکل از آنجا ناشی می‌شود که همه این منابع مختلف به صورت جداگانه داده‌های زیادی تولید می‌کنند. (درباره داده محور شدن بخوانید) بنابراین همه داده‌های موجودی کالا، بازخورد مشتری، رفتار مشتری و اطلاعات درگاه پرداخت باید به درستی تجزیه و تحلیل شوند تا تصویری از کل کسب و کار ایجاد شود تا در بهینه‌سازی‌ها از آن‌ها استفاده نمود. اجرای این فرآیند به زمان و نیروی انسانی زیادی برای انجام دستی نیاز دارد و در نهایت تجزیه و تحلیل چندان دقیقی نخواهد بود. Daton یک پایپ لاین خودکار دیتاست که به راحتی با سورس‌های مختلفی که ممکن است یک شرکت از آن‌ها استفاده کند، ادغام می‌شود. این ابزار می‌تواند داده‌ها را به صورت خودکار دریافت و به یک Data Warehouse منتقل کند. با استفاده از این ابزار این امکان را خواهید داشت تا گزارش‌ها را در سریعترین زمان ایجاد و از آن ها در تجزیه و تحلیل‌ها استفاده کنید.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

سجاد قابل
سجاد قابل

بعد از گذشت 3 سال مشتاقم بدونم ابزارهای جایگزین این ابزار الان چیان؟ به طوری که به لحاظ قیمت هم بیشتر مناسب کسب و کارهای نه چندان بزرگ باشه

ندا عروضی
ندا عروضی

اگه بتونین مثال عملی به هر زیرتیتر این مقاله اضافه کنین بهتر میشه.

هارمونی