پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
تبلیغات

تبلیغات متفاوت تلکام در بازی‌های بایرن مونیخ

رویا عزیزی رویا عزیزی
12 مهر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تبلیغات متفاوت تلکام در بازی‌های بایرن مونیخ
زمان مطالعه: 2 دقیقه

نمایش یک T بزرگ در دل تماشاگران بازی بایرن مونیخ شیوه تبلیغاتی جالب شرکت تلکام است. اسپانسر این باشگاه نماد اختصاصی خود را توسط یک زنجیره انسانی سفید رنگ ایجاد کرده که نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده است.

دو سالی‌ست که بازی‌های بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا، یک نکته به‌خصوص در سمت تماشاگران دارد. در تصاویری که از بازی‌های خانگی این تیم آلمانی منتشر می‌شود، یک T سفید رنگ از قسمت تماشاگران ورزشگاه جلب توجه می‌کند.

T نماد شناخته شده شرکت تلکام در آلمان است که با کمپین تبلیغاتی جالبی که در بازی‌های بایرن مونیخ انجام داده است، مورد توجه قرار گرفته. این نماد در واقع لوگوی تلکام، یک شرکت مخابراتی در آلمان است. این شرکت که اسپانسر اصلی باشگاه بایرن مونیخ است ایده جالبی برای تبلیغ داشته که انتظار می‌رود در آینده توسط تیم‌های ورزشی دیگر نیز تقلید گردد.

گروهی از کارآموزان و کارمندان تلکام در قسمت تماشاگران این ورزشگاه به شکل یک زنجیره انسانی، حرف T را به وجود آوردند. این گروه در طول بازی با لباسی سفید، زنجیره متمایز و قابل توجهی در قسمت تماشاگران ایجاد می‌کنند. این افرادمعمولا در فصل‌های گرم تیشرت سفید به تن دارند. در روزهای سرد هم معمولا پوشش سفید و گرمی به تن دارند که با کلاه سفید تکمیل شده است.

کارمندان تلکام در بازی بایرن مونیخ

یکی از مسئولین این برند در این باره گفته است: «ما از کارمندانمان خواهش می‌کنیم که در طول بازی از صندلی خود بلند نشوند که تصویر لوگو بهم نریزد.»

پاکت
به اشتراک بگذارید:
رویا عزیزی
رویا عزیزی
خبرنگارم و کلمه‌ها راه را نشانم می‌دهند.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...