پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

«یکتانت» پس از نوین‌هاب و ایران‌سامانه، در یک سایت خودرویی سرمایه‌گذاری می‌کند

زهرا محبی زهرا محبی
23 فروردین 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
«یکتانت» پس از نوین‌هاب و ایران‌سامانه، در یک سایت خودرویی سرمایه‌گذاری می‌کند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش دی‌ام برد، امروز یکتانت از سرمایه‌گذاری جدید خود در رسانه خودرویی کار دات آی آر (Car.ir) خبر داد. پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت پس از سرمایه‌گذاری در نوین‌هاب و ایران‌سامانه در سال 1400، در تازه‌ترین اقدام خود، بخشی از سهام رسانه «کار دات آی آر» را خریداری کرد.

فعالیت سایت کار دات آی آر

کار دات آی آر فعالیت خود را از سال 1392 در حوزه اطلاع‌رسانی اخبار خودرو و مشخصات فنی خودروهای داخل کشور آغاز کرد. این رسانه پس از مدتی، به مقایسه، بررسی قیمت، تست و بررسی خودروها پرداخت و پس از آن نیز با آغاز به کار در شبکه‌های اجتماعی، در کنار انتشار مطالب تخصصی سایت، به منبعی برای اخبار روز و حواشی دنیای خودرو تبدیل شد. این رسانه‌ خودرویی، هدف از فعالیت خود را ارائه اطلاعات جامع به کاربران در خصوص خودروهای مختلف و بررسی کیفیت و قیمت آن‌ها در کنار اطلاع از تازه‌ترین اخبار حوزه خودرو عنوان می‌کند.

پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت با شناسایی و فرصت‌سنجی Car.ir به سرمایه‌گذاری در این سایت خبری-تحلیلی اقدام کرد. سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت با اعلام این خبر، در خصوص دلایل این سرمایه‌گذاری اظهار داشت: «در بسیاری از کسب‌وکارها، یکی از راه‌های توسعه، سرمایه گذاری در بالا یا پایین زنجیره تامین شناخته می‌شود. در مدل کسب‌وکاری یکتانت، در پایین زنجیره تامین، کسب‌وکارهایی هستند که به تکمیل خدمات دیجیتال مارکتینگ کمک می‌کنند. یکی از مصادیق این موضوع برای یکتانت، نوین‌هاب بود که سبد خدمات دیجیتال مارکتینگ ما را تکمیل می‌کند. بالای زنجیره تامین یکتانت اما وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده هستند که سرمایه‌گذاری در کار دات آی آر هم یکی از مصادیق این موضوع به شمار می‌رود.»

کسرا ابراهیمی، مدیر کسب‌وکار کار دات آی آر در خصوص این سرمایه‌گذاری، با اشاره به اینکه توسعه بخش فنی سایت، یکی از برنامه‌های آتی کار دات آی آر خواهد بود، بیان کرد: «به دنبال این هستیم که با توسعه همکاری‌‌ها با کسب‌و‌کارهای فعال در صنعت خودرو، برای Car.ir، کانال‌های درآمدی جدید ایجاد کنیم. البته در این مسیر از تجارب و فرصت‌های هم‌افزایی با یکتانت در افزایش و به درآمد رساندن ترافیک موجود نیز استفاده خواهیم کرد.»

بخوانید  ایران به لیست کشورهای تحریم شده دیسکورد اضافه شد!

این سومین سرمایه‌گذاری یکتانت در شش ماه اخیر است و باید دید چنین رویکردی، به چه برنامه‌هایی در آینده منتهی خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید مصاحبه با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت را اینجا در دی‌ام برد بخوانید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک