
کمپین ۳۶۰ درجه مادیران برای تلویزیونهای ایکس ویژن اجرا شد


ایکسویژن کمپین ۳۶۰ درجه «ایکس به زندگی رنگ میده» را با هدف ایجاد فضایی مفرح در محیط شهری و نمایش کیفیت تلویزیونهای خود اجرا کرد.
به گزارش «دیام برد»، کمپین جدید برند ایکسویژن با عنوان «ایکس به زندگی رنگ میده» از تاریخ ۲۲ شهریور آغاز شده و تا ۱ مهرماه ادامه دارد. هدف اصلی این کمپین، ایجاد فضایی رنگارنگ و مفرح در محیط شهری در شرایط پس از جنگ ۱۲ روزه و همزمان با بیلبوردهای خشک مرتبط با بحران آب و همچنین نمایش کیفیت رنگهای تلویزیونهای این برند و اعلام شده است.
این کمپین علاوه بر تبلیغات تلویزیونی، در فاز دیجیتال نیز اجرا شد که شامل فعالیت در شبکههای اجتماعی برند، اینفلوئنسر مارکتینگ، تبلیغات پریرول در آپارات، تبلیغات بنری و انتشار رپورتاژ آگهی در وبسایتهای خبری بود. در فاز محیطی نیز بیلبوردهای کمپین علاوه بر تهران در شهرهای تبریز، کرج، اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، اهواز، قم، کرمانشاه، رشت، کلاردشت و خرمآباد اکران شدند.
در این کمپین، برند ایکسویژن سعی کرده رویکرد رسمی خود را کنار بگذارد و با طراحیهای رنگارنگ، توجه نسل جوان و بهویژه نسل Z را جلب کند.
طبق اعلام واحد ارتباطات بازاریابی صنایع الکترونیک مادیران، این برند همواره تلاش داشته تا در تمام لحظات همراه زندگی مردم باشد. با همین رویکرد، هدف از برگزاری این کمپین، چیزی فراتر از معرفی محصول بوده و برند سعی داشته تا حال و هوای شهر را تغییر دهد. بیلبوردهای این کمپین نه بهعنوان ابزار تبلیغاتی، بلکه بهعنوان تجربهای بصری طراحی شدند؛ تجربهای که بتواند فضای خاکستری شهر را کنار بزند و به آن انرژی و طراوت ببخشد. اکران در نقاط کلیدی شهر نیز با همین هدف انجام شد تا رهگذران در مسیر روزانه خود مکث کوتاهی داشته باشند، لبخندی بزنند و تجربه کنند که تبلیغات نیز میتواند مانند یک اثر هنری احساس خوب منتقل کند.