سنجاب
اخبار
گزارش ویدیویی و متنی دی‌ام برد از

حضور ایرانسل با هدف ارتباط بیشتر با کاربران در تلکام ۲۵ام

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
7 دی 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
حضور ایرانسل با هدف ارتباط بیشتر با کاربران در تلکام ۲۵ام

ایرانسل امسال با هدف معرفی و ارتباط بیشتر با کاربران خود در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تلکام و در سالن ۸ و ۹ حاضر شد. زیرمجموعه‌های ایرانسل مانند لنز، یلوادوایز، ویستا و غیره نیز در این غرفه حاضر بودند. دی‌ام برد نیز در این نمایشگاه سری به غرفه ایرانسل زده که در ادامه گزارش آن را می‌خوانید.

به گزارش دی‌ام برد، بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تلکام برگزار شد. ایرانسل مانند سال‌های گذشته در این نمایشگاه حاضر بود و به ارائه خدمات و سرویس‌های خود پرداخت. ایرانسل هدف خودش از شرکت در نمایشگاه تلکام امسال را، معرفی هرچه بیشتر سرویس‌های خود و ارتباط بهتر با کاربران اعلام کرد. ایرانسل امسال با همه زیرمجموعه‌های خود مانند ویستا، یلوادوایز، لنز و غیره در تلکام حاضر شده بود.

در بخشی از این غرفه گیمیفیکیشنی طراحی شده بود تا کاربران را با همه سرویس‌های مای ایرانسل مانند خرید بسته، پرداخت قبوض، درخواست تاکسی ، خرید از فروشگاه‌ها، سفارش غذا، راویتو و سرویس آموزشی دانا آشنا کند.

همچنین زیرمجموعه‌های ایرانسل از جمله پی‌اوسی(سرمایه‌گذار کسب‌وکارهای مرتبط با ایرانسل)، یلوادوایز(سامانه تبلیغات دیجیتال، پیامک و کلیک)،یلوهاب(بازارچه API) و یلونام (سامانه احراز هویت) در غرفه این شرکت حاضر بوده و به ارائه توضیحات درباره خدمات خود پرداختند. 

 از اقدامات قابل توجه ایرانسل می‌توان به اختصاص بخشی برای ارتباط با مشتریان ناشنوا اشاره کرد.

ویستا، وابسته به ایرانسل که بر روی استارت‌آپ های مختلف سرمایه‌گذاری می‌کند هم در این غرفه حضور داشت.

نمایشگاه تلکام در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران تا ۶ دی‌ماه ادامه دارد.

ادزتو
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

ادزتو